Tzin sa atrag atentia, cu aceasta okazie, aspura emisiunii lu' Teo de la ProTV,
unde diafan, a aparut o domnisorica care i-a tras limbi la greu Danei Nastase
(si ea prezenta in studiou) ca-n sus, ca-n jos, ca ce si cum a facut ea (DN)
"pentru tineri"
(apropo: stiti careva ce-a "facut"?)

Din nefericire, n-am vazut emisiunea de la inceput, pentru ca am fost la
lansarea aia a Ghidului pentru cariere de mediu, despre care povesteam!!!

Puicutza (scuze! dar altfel nu pot pentru ca sa ma iesprim) a mai pomenit ceva
SI despre ANSIT (si iar imi pare rau ca n-am fost de la inceput) - despre care
ANSIT s-a discutat destul de mult pe romania_eu_list (ba, la un moment dat, si
pe freeex).

Nu stiu daca ANSIT e la fel de "politica" precum ANT (care are specificata pe
site o situatie a finantarilor ce NU corespunde realitatii) - dar vad ca, din
discutiile de pe liste, reiese ca pentru ei "unii tineri sunt mai egali decat
altii".... au curs contestatii la greu fatza de modul in care trateaza (se pare
discriminator) organizatiile - ma rog! fie!

Revenind insa la subiectul Andrei Gheorghe as pune si eu o intrebare inocenta:

Prezentarea si elogierea unui simbol electoral (pentru ca SIMBOL ELECTORAL este
Dana Nastase, a aparut pe afise, a aparut in clipurile electorale, este
mentionata in scrisorile care sunt bagate in cutiile postale ale oamenilor) al
unui candidat la presedintie, in chiar seara dinainte de incheierea campaniei
electorale ESTE sau nu este "campanie electorala"? a fost ea platita? este
campanie electorala mascata au ba? va fi stimabila Teo (care nu-i la primul
"ofsaid" :-p) sanctionata, au ba?

Scuze ca mai pun mesajul asta in cc si catre alte liste - dar ARE destule in
comun cu "topicul" lor!!!

Codruta

Sa fie "electorala" emisiunea?
  From: [EMAIL PROTECTED]

        A inceput dementa! "Nastase nota 6" face victime

                    Andrei Gheorghe plateste pentru ca a indraznit sa nu fie un
moderator - pres

                                      Versiune pentru tiparire
                                      Care este parerea ta?

        Andrei Gheorghe, scos pe tusa de Realitatea TV
        Nebunia PSD atinge paroxismul. Andrei Gheorghe, un jurnalist care pina
ieri noapte s-a tinut departe de politica, a fost scos pe tusa de Realitatea TV
pentru ca a moderat o emisiune a carei concluzie a fost ca Nastase s-a
comportat mediocru la dezbaterea de la TVR. Andrei Gheorghe nu a injurat, nu a
venit cu documente false, nu a furat, nu a luat spaga, nici macar nu a fumat in
studio. A comis insa pacatul capital pentru PSD: a invitat la o emisiune patru
oameni liberi (specie pe cale de disparitie sub guvernarea PSD) si-au exprimat
parerea, undeva, tirziu, dupa miezul noptii. Ei au spus fara complexe, fara sa
cinte dupa o partitura compusa de Partid, ce au vazut peste doua milioane de
romani: ca Traian Basescu a fost mai bun. Mai mult, au indraznit sa dea si
note.
        Adrian Nastase a luat, cu indulgenta, nota 6. Andrei Gheorghe a fost
pedepsit ca a permis asa ceva.

        Basescu, aparitie blocata la Realitatea TV

        Ieri seara, Traian Basescu trebuia sa apara in direct la Realitatea TV,
dar interventia lui a fost blocata indirect de ceea ce pare a fi o manevra a
stafului lui Adrian Nastase. Producatorii au trimis cite o scrisoare in care
ambii candidati, Traian Basescu si Adrian Nastase, erau invitati la Realitatea
TV, inaintea celui de-al doilea tur de scrutin al alegerilor prezidentiale.
Potrivit surselor noastre, postul a primit o singura confirmare de participare,
de la Traian Basescu. Pentru ca Adrian Nastase nu a raspus invitatiei, a fost
blocata si aparitia lui Traian Basescu. Aceasta deoarece legislatia obliga
televiziunile sa-i prezinte in campania electorala pe ambii candidati, fie in
editii diferite, fie in aceeasi emisiune.  (Liviu Iolu)

  EuroAtlantic Club: http://www.europe.org.ro/euroatlantic_club/

  ***
  Birou de traduceri autorizate. Oana Gheorghiu - tel/fax: 252.8681 / [EMAIL
PROTECTED]

        Yahoo! Groups Sponsor

http://us.click.yahoo.com/Q7_YsB/neXJAA/yQLSAA/DXOolB/TM