From: horia traian <[EMAIL PROTECTED]>

> Hapropos de mesajul 'sexist' (dar neutru),  cred ca este mult mai
deranjant ceea ce face dna Diana L: deturnezi un mesaj clar

Asta ziceam: s-o combati cu argumente - nu cu aluzii ;))

> Noi nu dezbatem aici, pe aceasta lista aderarea Rom la UE

Practic, din cauza ca avem 2 moderatori Fecioare (unul nu apare dar celalalt
e "activ", cat de cat, ma refer la Dl. Branea) s-a pus chiar de la inceput
problema "reglementarii" listei, a facutului de ordine pe ea samd..... ma
rog! Dl. Branea a intuit de la inceput capacitatea formidabila a listei in
diverse situatii dar, din nefericire, n-a intuit suficient de bine
incapacitatea mea totala de a suporta "reglementarile" (cu exceptia celor
perfect justificate si concepute astfel incat sa faca un sistem "functional"
restrangand libertatea cat mai putin), in special atunci cand, prin
definitie, era vorba de "provocat dezordini" (adica a "protesta").
Deci, dupa indelungi dezbateri, intre diverse grupuri de persoane (inclusiv
pe la Red Lion, Maguy, Cercul Militar, Mes Amis si Motoare), lista a ramas
cam vraiste, ideea de baza fiind ca pe ea se poate discuta ORICE, atata timp
cat include o nota de protest, de alternativa la "ceva" samd....
(acu' sper sa nu inceapa iar un luuuuung flame cu Sorin).

Evident, asta a facut ca "substanta" sa fie oarecum "diluata" - pe mine,
practic, ma mira ca o lista nemoderata SI cam zapa a reusit sa reziste
atatia ani.... stiu liste mult mai "serioase" care s-au facut farame ;)
Bine: ca ma si bucur ca a rezistat e alta poveste :). Tot n-am sa uit rolul
pe care l-a avut in cateva kestii... una ar fi Rosia Montana, alta ar fi
ceva mult mai mic si drag sufletului meu... un loc'shor cu zāne ;)

De altfel, "suspectez" ca mai multe campanii din ultimii ani n-ar fi fost
ATAT de "rele" daca lumea nu si-ar fi dat seama ca a fi "contra" nu-i o
rusine ci un drept ;)
(apropo: eu as zice sa exersam cateva FlashMob - ala din timpul intalnirii
noastre a avut cam putini participanti - au fost 20?)

> Tocmai de aceea, treaba (semnata Diana L) cu "monitorizarea" lui Base
devine ridicola: presedintele a facut referire la intalnirea cu ambasadorul
chiar la intalnirea cu presa (prilejuita de anuntarea primului-ministru) -
nu este  nevoie de simturi suplimentare ca sa "monitorizezi " asa ceva...

Da, e adevarat - dar daca are cineva chef sa o faca, de ce n-ar face-o? nu
strica ;)).
Eu cred ca "noi" vom mai avea cate ceva "de lucru" - nu peste foarte mult
timp ;))

"Let me know, at least, that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro