Doamna Diana , dupa base-boc , baseball si dezabonare

Bineinteles ca viitorul Romaniei este integrarea in Uniunea Europeana,
integrare fiindca asa si asa geografic se afla Romania in Europa. America
este mai departe, insa politica ei este in mare masura legata de Europa, mai
ales din punct de vedere economic si deaceea are tot interesul ca tarile
europeene sa fie stabile si cu economii in care sa se poata investi. Orice
tara din UE este interesata la investitii americane, numai Romania a cazut
dupa 89 sub sloganul "nu ne vindem tzara", raspandit de urmasii lui Ceusescu
si pastrat in mintile oamenilor pana aproape in zilele noastre, chiar in
capetele infectate a unor Iliscu si Nastase care au scoli facute inainte de
89, sub obladuirea celor mai mari de atunci, Basescu, asa cum este, mai
impulsiv, dar si el unul care in trecut a baut din paharul intins de cei de
atunci, este unul care si-a dat seama ca nu ca urmas a lor va redresa
Romania ci trecand la o gandire mai avansata, urmand o cale mai dreapta
decat cea intortochiata a lui Nastase si ai sai, cale in mod inadins aleasa
pentru a ascunde hotiile facute in propriu interes. Sa vedem cu va proceda
si cum va curma coruptia, fiindca nu mica coruptie care are radacini
indepartate, ci cea in stil mare a varfurilor politice a PSD-istilor care
vor trebui sa dea socoteala de ceeace au luat tarii.
GGane

Iata si un brav om care stie sa combata civilizat, deh, scrie din Germania.
Dl Gane, ar trebui sa va transmit ca nici nu am fost la alegeri, ca am
lasat-o pe dna Diana si pe dl Octav si pe ceilalti ca sa voteze in locul meu
ptr ca nu simpatizam pe niciunul dintre cei doi ("Nastase" prea 'bombonel",
Basescu, prea 'grosier") ramasi in cursa ptr presedintie. Apoi, nu am ascuns
niciodata faptul ca nu sunt de acord cu integrarea in NATO inaintea
integrarii in UE. Mi se parea ca am atins statutul statelor africane, care
nu au ce pune pe masa dar care au inceput sa aiba arme supersofisticate.
Chestia asta cu "critica constructiva" domnule Gane  are deja o nuantza
peiorativa de cand Ilici Iliescu a folosit-o in exces in ultimii 15 ani, asa
ca lasati-o soft cu "incercarea de a denigra", daca este sa se intample
denigrarea asta-asa cum il cunosc eu pe constanteanul Base- ea o sa se
intample direct de la nishte nivele mai inalte /  se stie doar antecedentele
mai vechi si acuzele aduse de Base
 unor lideri din UE ( ba cu traficul de copii, ba cu interesele economice
'vinovate" etc). Am mari retineri in legatura cu omul acesta - numit Basescu
Traian- care mi se pare impulsiv peste standard asa cum am certitudinea ca
singura sansa a Romaniei nu este axa Washington - Bucale invocata de Base,
ci Uniunea Europeana, care este  mult mai aproape de pielea romanului. In
rest, scrieti-ne si noua cum mai serbeaza protestantii de prin Germania, ca
aici avem biserica 'nationala", recunoscuta si de presedintie. La multi ani!

[EMAIL PROTECTED] wrote: Doamna Diana , dupa base-boc , baseball si
dezabonare

O critica este buna si constructiva, insa sa fie reala si venita la timp. A
cauta sa critici cu orice pretz, numai fiindca iti pare rau ca nu a iesit la
alegeri pe cine ai dorit este altceva, asta seamana cu incercarea de a
denigra, sau cel putin a minimaliza activitatea cuiva.
Numai bine in noul an in speranta ca politica Romaniei se va indrepta cu
pasi repezi spre UE, ca noul presedinte isi va da seama ca Romania trebuie
sa fie europeana.
GGane

  Codrutza, solicit dezabonarea. A fost o placere sa particip la proiectul
tau chiar daca este greu sa expui o simpla opinie fara sa fii facut comunist
si chiar daca te astepti la un dialog (cat de poate de) civilizat. In plus,
am si acum in continuare certitudinea ca Basescu nu poate fi ajutat
ridicandu-i-se osanale si limbi erecte, ci doar prin critici. Un an bun
tuturor!
  horia traian <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
  Esti cam porc la una din faze dar te scuz pentru ca esti porcul poporului
roman. Oricum, e regretabil ca un bautor de bere atat de pragmatic confunda
profund notiunea de brainwashing cu cea de brainstorming.Oricum, tin pariu
ca al tau cap nu ar reusi nici macar sa deraieze un tren...
  Octav <[EMAIL PROTECTED]> wrote:Iaca s-a intilnit Base cu ambasadorul USA
si nu ne mai primeste UE. Hai sa
  fim seriosi. Parca a reusit Nastase sa spele un pic de creiere, ca iata,
  marinarul n-are fatza de presedinte si uite ce "semnale" da. Ok cu ce
  ambasador trebuia sa se intilneasca prima data? Daca se intilnea cu cel al
  Germaniei acu eram in UE or what? Parca imi amintesc vag de oaresce mesaj
de
  pe eu-list cum ca Rusia vrea sa bage Romania in UE si n-o sa poata de
  Basescu. Greu cu mahmureala de sarbatori.

http://us.click.yahoo.com/Q7_YsB/neXJAA/yQLSAA/DXOolB/TM