From: horia traian <[EMAIL PROTECTED]>

> Codrutza, solicit dezabonarea. A fost o placere sa particip la proiectul
tau chiar daca este greu sa expui o simpla opinie fara sa fii facut comunist
si chiar daca te astepti la un dialog (cat de poate de) civilizat. In plus,
am si acum in continuare certitudinea ca Basescu nu poate fi ajutat
ridicandu-i-se osanale si limbi erecte, ci doar prin critici. Un an bun
tuturor!

Azi nu "comit" nici un gest de moderator, va las sa va chinuiti in
continuare, mersi!

Gestul cu luatu jucariilor si plecatu pe mine m-a acrit de nu se poate! ASTA
mai lipsea: sa fi plecat eu de la Rosia Montana pentru ca niste marlani
ziceau ca sunt "vanduta" (s-a vazut mai tarziu, de altfel, cine dorea bani
pe acolo) sau pentru ca asta-vara am primit la greu injuraturi, insulte,
amenintari.... cea mai "soft" dintre insulte fiind aia ca eram facuta
"curva".

Cine n-are OO sa-si cumpere!

"Let me know, at least, that she'll try
Then she'll be a true love of mine"