From: sauzimdebine <[EMAIL PROTECTED]>

> Cat despre cat de bine este sau nu este sa negociezi - sau sa
> renegociezi - aspecte ale apartenentei la o Uniune, nu acesta este
> aspectul principal. Important este cat de bine pregatit esti pentru a
> avea succes in astfel de actiuni, care-si au locul firesc in contextul
> dat al procesului aderarii si apartenentei Romaniei la UE. Asta daca
> dorim ca Romania sa se alature Uniunii Europene si nu dorim sa se
> inchine ei, cum, pe vremuri, se inchina Inaltei Porti Otomane.

Sincer, mie mi-a placut faptul ca s-a gasit cineva care sa atraga atentia ca
ORICE lucru poate fi re-negociat, ca nu intotdeauna "negociatorii" sunt un
fel de "eminente" care nu pot fi contrazise samd.....

Daca o tzinea gaia-matzu pe re-negociere probabil nu era bine - dar faptul
ca a spus-o si pe asta (ca, deci, exista si lucruri "discutabile") mie mi se
pare ok.

De aici si pana la "osanale" mie mi se pare distanta lunga - eu sper sa nu
ajungem la vremea in care sa ne legam de Base pentru Rosia Montana.... nu de
alta dar decizia va fi politica, devin din ce in ce mai sigura de asta.....
detalii mai tarziu daca doriti, pe mine ma asteapta 2 pisici si o cafea.

"Let me know, at least, that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

http://us.click.yahoo.com/Q7_YsB/neXJAA/yQLSAA/DXOolB/TM