"Imi plac femeile, tenisul si bautura"      Versiune pentru tiparire      Care
este parerea ta?PoliticaBasescu il pasuieste pe Radu Timofte la conducerea SRI
Batalia prefecturilor
România are un nou guvern
Scurt pe doi
Drumul catre portofolii, pavat cu bune intentii
Stefan Ciocan
Miercuri, 29 Decembrie 2004

Filozofia de viata a noului ministru al educatiei si cercetarii, Mircea Miclea
Ministrului desemnat al educatiei si cercetarii, Mircea Miclea, ii plac
femeile, tenisul si bautura, dupa cum declara intr-un interviu acordat in urma
cu citeva luni saptaminalului “Gazeta de Cluj”.  Chiar daca, potrivit unei
declaratii facute cotidianului “Adevarul”, a intrat in Partidul Democrat abia
duminica trecuta, Mircea Miclea a fost desemnat de Calin Popescu-Tariceanu sa
conduca Ministerul Educatiei si Cercetarii. Surse din cadrul Universitatii
Babes-Bolyai afirma ca, in primavara acestui an, Miclea a refuzat sa semneze un
act de sustinere a candidaturii lui Emil Boc la Primaria din Cluj-Napoca.
In interviul dat saptaminalului mentionat, Mircea Miclea dezvaluie citeva
dintre punctele sale de vedere despre relatiile barbat-femeie, consumul de
stupefiante si alcool. La intrebarea “Fiind hipnoterapeut, ati incercat droguri
psihodelice?”, Mircea Miclea a raspuns foarte deschis: “Sigur ca am incercat,
succesul terapiei este legat de asta. Dar nu pot sa spun ca mi-a placut in mod
special vreunul dintre ele. Imi plac mai mult bautura, tenisul si femeile”.
Despre placerea de a consuma alcool, noul ministru al educatiei a mai vorbit de
citeva ori pe parcursul interviului, recunoscind ca este un consumator
“competitiv”. “Eram in Germania, incasam un premiu de 2.000 de marci de la o
asociatie si am plecat in Paris. Pe toti i-am ras pe bautura”, recunoaste senin
omul in miinile caruia va sta soarta invatamintului romanesc.
Din discutia lui Mircea Miclea cu reporterul “Gazetei de Cluj” mai reies citeva
laturi ciudate ale personalitatii acestuia. “Daca as fi bogat, as inalta un
templu in care sa aduc ofrande femeilor. Ceea ce sint eu acum datorez in mare
masura femeilor pe care le-am cunoscut. Eu cred ca, despre viata, ele te pot
invata mult mai multe lucruri decit oricine altcineva”, afirma Miclea.
Ministrul desemnat al educatiei considera, de asemenea, ca “secolul XXI va fi
un secol trist pentru barbati... Iar femeile vor trebui sa fie intelepte si
diplomate pentru a le mentine barbatilor erectia. Ei sint foarte usor de
castrat”.
Profesorul universitar Mircea Miclea are o biografie profesionala
impresionanta. Este nascut pe 8 noiembrie 1963, licentiat in filozofie si
psihologie, are la activ numeroase premii (1992 - Premiul Academiei Romane,
1999 - Premiul pentru hipnoza clinica), recenzii, proiecte de cercetare, volume
proprii (“Psihologie cognitiva”, “Stres si aparare psihica”) si volume
colective (“Introducere in psihologia contemporana”, “Hipnoza si hipnoterapie”,
“Metodologie psihologica si analiza datelor” etc.).

http://us.click.yahoo.com/Q7_YsB/neXJAA/yQLSAA/DXOolB/TM