Bine v-am re-gasit, am avut o problemutza care m-a tinut departe de voi o vreme
:)

N-am vazut pe nimeni pana acum comentand REVOLTATORUL fapt ca STS intra in
posesia bazelor de date ale furnizorilor de servicii de telefonie mobila!!!

Aceasta institutie, care functioneaza jalnic (vezi incidentul cu telefoanele
din Palatul Victoria si pretextul de toata jalea pe care l-a furnizat - ca
vezi-Doamne, trebuiau "securizari speciale", sunt si eu curioasa, daca pica
guvernul Blair d.ex., daca si in UK telefoanele nu vor functiona niste zile din
motiv de "securizari speciale") intra in posesia numerelor NOASTRE de telefon,
fara sa ne fi cerut acordul, TOT printr-un pretext de 2 lei! Anume, ca trebuie
sa-i urmareasca pe cei care suna abuziv la 112!

Din cate stiu eu, exista legislatie care prevede cum se poate proceda cu
asemenea persoane! In caz ca ele "suna abuziv", stimabilu' serviciu prezinta
dovada furnizorului respectiv de telefonie mobila si ii SOLICITA sa-i dea
datele abonatului respectiv! dar pe baza de DOVADA!

DE CE eu, persoana cinstita si care NU voi "suna abuziv" la 112 trebuie sa fiu
tratata "la gramada", in felul acesta NErespectand "prezumptia de nevinovatie"?
MISTER!

Are cineva idee CARE e motivul pentru care Basescu pupa-n *** acest "serviciu
special" de toata jalea? si DE CE ii permite acest abuz revoltator la datele
mele PERSONALE si care s-ar presupune ca sunt PRIVATE??? Si pe care eu le-am
"servit" furnizorului MEU de telefonie mobila pe baza de CONTRACT, acceptat de
ambele parti? de el (si DOAR de el) si de mine?
NU am acceptat sa le furnizez STS (si nici n-am de gand sa accept!!!) - cu care
n-am, de altfel, NICI UN contract???

???

"Let me know, at least, that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

Add meaning to your holidays.
Help save a child's life by supporting St. Jude's 'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/kGEjbB/7WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM