Pai draga domnule Bouleanu,scuze ca-ti stric parada..........
Ca un ortodox reformat,sincer,mi se-ntoarce stomacul de cite ori vad
piosenia".Astazi ascultam la prinz intr-o crama o alta "pioasa"de are copii
la furat prin Frantza si i-a invatat de bine a se ruga la Sf Nicolae
protectoru` hotilor?
Iar despre puterea difuzoarelor,mi se pare(da asa`s io)un chici grosolan,in
conditiile in care ai nevoie de autorizatie pt o demonstratie pasnica sau
chiar un chef de majorat,etc............
Nu mai vorbesc de slujbele popesti lalaite prin difuzoare in centrul
civic????????????????????

Si pe urma educatie religioasa obligatorie in scoli?Popi la radio,televizor
si asta pe posturi nationale,nu independente,alergind in patrafire pe la
case de sarbatori sa-si stringa banutzii din pomeni?
Si ce da vreodata biserica inapoi comunitatzii?Inafara de lalaiala de
neinteles,io n-am vazut un singur proiect pentru saraci,alcoolici,grupuri de
suport moral pentru oamenii cu probleme,in care,daca s-ar implica ar avea
mai mare sanse de a-i salva enoriasului sufletul...........
Sau macar o usa deschisa si-o cana calda de ceai sau cafea pentru drumeti si
necajiti,cum,daca am inteles ca vii din America probabil ca stii ca se face.
......la alte biserici.
Parerea mea este ca,pentru o tara fara economie,cu oameni sarci,Biserica
Ortodoxa cheltuieste extraordinar de mult pentru construcii noi si crearea
de noi locuri de munca (parohii)pentru popi.

Experienta mea despre egoismul bisericii Ortodoxe este una personala si
dureroasa de n-o voi discuta pe forum,cert este ca de treceam prin fata
bisericii si m-ai fi intrebat de intru,raspunsul meu ar fi fost un foarte
Mi-am mai exprimat opinia despre guvern si biserica si dezgustul de mi-l
provoaca ambele..........
Dragoste cu sila se cheama viol...........................

Alex M.