--- In protest-ro@yahoogroups.com, Radu Iliescu <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> Doar ca institutia familiei tenteaza din ce in ce mai putin, iar
prabusirea e mai ales din anii 60 incoace... Sigur, a mai fost si
pilula, si cresterea nivelului de trai, si lungirea duratei
studiilor, dar si pornografia...

Si de CE trebuie musai tzinut cu dintii, in mileniul III, de o
institutie veche de cateva mii de ani, cand altele, mult mai "tinere"
sunt doar "file de poveste" acum?
N-am prea inteles care e motivul pentru care musai trebuie
gugulita "institutia familiei" - daca e "sanatoasa" n-are decat sa
ramana, daca nu - nu! ce atata paguba?

???

Cat priveste "pornografia" (ceva mai vechi chiar si decat "instittia
familiei"), eu NU sunt de acord ca inseamna "lipsa de respect" fatza
de femeie! sau nu mai mult decat modul in care femeia este tratata IN
propria familie! Dimpotriva! as spune ca "pornografia" inseamna lipsa
de respect fatza de barbat, care e tratat ca un biet animal incapabil
sa se opuna instinctelor si caer, pentru asta, trebuie musai supt de
bani (lucru care, dupa parerea mea, li se potriveste celor mai
multi :-p).
Femeile aleg ELE sa practice prostitutia - pentru ca le place.....
UNDE e "lipsa de respect" fatza de ele?
???

aaaaa..... ca unele sunt FORTZATE sa o faca... pai asta e incadrabil
la "abuz", "privare de libertate", "viol" - ceea ce e cu TOTUL
altceva decat "prostitutie"... ca pentru asta unii dau, altii iau
bani... asta e de competenta organelor fiscale, penale, ale
inspectoratelor de protectie a muncii, hihihi.... a altor "organe" ;)

Give the gift of life to a sick child.