carciuma.

M-am falfait in seara asta prin Bucu cu o placere de copil care chiuleste,
incercand,
printre altele, sa caut o carciumioara in care sa mananc (alta decat Red Lion
pentru ca,
ma gandeam zambind rautacios in sinea mea, rutinele duc la intzepenire si... in
fine,
noaptea e frumoasa iar eu aveam tendinta spre filosofeala, zodia Capricornului
inca nu
s-a incheiat ;).

Cu toate acestea, pana la urma tot la Red Lion am intrat, inca ezitand daca sa
raman
acolo, sa merg in alta parte sau sa merg acasa si sa caut ceva din care sa-mi
fac vreun
sandwich.
La "terasa"... nici o masa libera, am facut vreo 2 piruete cu o moaca,
probabil, teribil
de dezamagita si, cand sa dau sa plec, o doamna imi spune "daca vreti sa
mancati o pizza
veniti aici".
Era simpatica si avea un spiridus in privire... la masa cu ea un domn destul de
in varsta
(nici ea prea tanara, dealtfel)... am zis "Nu pizza - dar vreau sa mananc",
m-am asezat
si m-am gandit iar la schimbarea carciumii pentru ca am simtit in "Penne
Carbonara" un
oarece iz de salam.

er... perechea s-a dovedit intr-adevar draguta... se "intepau" permanent
("sacu' si
peticu'", asa cum ziceau pe vremuri niste amici, despre mine si Yulikã ;))...
se intepau
permanent cu drag, se "simtea"... se vedea si dupa cum doamna avea o grija de
"mamica"
pentru domnul respectiv (82 ani avea el, am aflat mai tarziu - nu-i arata, de
altfel).

Dezorientati in domeniul carciumioarelor din Bucu, iesisera "sa-si faca de cap"
- si n-a
fost greu sa intram in vorba, rapid de la masa noastra au inceput sa se auda
hohote de
ras, ba de la povesti de munte (doamna, adevarat "spiridus", fiind autoarea
unor dese
ascensiuni pe munte unde il duce si pe el, care a inceput sa urce de... numai 5
ani), ba
de la istorisiri in legatura cu modul de a lucra al lui (din care istorisiri eu
am dedus
urgent ca-i Fecioara, lucru in care am fost contrazisa... s-a "balansat" intre
Leu si Rac
pentru ca, pana la urma, sa aflu ca data ziua nasterii lui era spre sfarsitul
lui August
- n-o spun din motive anume ;)) - adica tot Fecioara... taaare "dulce" domnul
respectiv
;)).

Am aflat, apoi, ca persoanele delicate, dragute si care nu aveau experienta
"pub"urilor
din Bucu (dar o aveau pe cea din strainatate) erau o poeta cunoscuta si un domn
din
interiorul cel mai interior al Academiei, hihihi! asa ca uite, domne, ce mai
poti gasi pe
la Red Lion... m-am razgandit! pastram carciuma!!! :))).

Nu m-am distrat demult asa bine ca-n seara asta... :)... cei doi erau ATAT de
dulci
impreuna, cu continuele lor intzepaturi reciproce... se vedea ca,
pur-si-simplu, n-ar
putea trai unul fara altul si fara acele intzepaturi... :)).

Cu 2 minute inainte de a ne desparti, la coltz la Academiei, le-am spus pe
scurt ce am
facut la Rosia Montana - si am avut surpriza sa o vad pe doamna aproape
plangand de
emotie (ma rog, e poeta, noaaaaa.... fire sensibila ;)) si pe domn aproape
incremenit si
cu gura cascata... mi-a zis ca i-a iertat o gramada de pacate lui Eugen Simion
pentru
rolul Academiei in cazul Rosiei Montane....

Sper sa-i mai intalnesc, cel putin asa ne-am "angajat", ca le mai arat una-alta
din viata
de seara a Bucurestilor mai noi ;).

I-am lasat sa mearga spre statia de taxiuri, ca doua turturele gurese si
zburlite...

Am simtit nevoia sa va impartasesc chestia asta..... cumva e "on topic", daca
ma gandesc
la "rolul" carciumii Red Lion in "viata listei [protest-ro]... si in afara de
asta, si
acum simt ceva cam ca o muzica interioara cand ma gandesc la cei doi... :)

Imi pare atat de rau ca nu ii pot fotografia... desena... scrie o piesa de
teatru, o
nuvela, o romanta, orice... care sa-i aiba in centru pe cei doi... :)

Va doresc o saptamana minunata! :)

The all-new My Yahoo! - Get yours free!
http://my.yahoo.com

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM