Faza patita de mine saptamina asta - nu stiu daca se pot trage invataminte
din ea, dar mie imi spune al naibii de multe despre ce inteleg unele banci
din notiunea de "client":

Luni (17 ianuarie 2005) stabilesc o intilnire cu cineva de la ABN-AMRO sa
fac un credit. Dupa ceva cercetari de piata si intrebari in stinga si in
dreapta am ajuns la concluzia (gresita, pina la final) ca asta ar fi banca
cu care vreau sa merg mai departe. Booon. Dupa cum spuneam, stabilesc o
intilnire cu cineva de la ABN: ma duc, vorbesc, ascult, ma informez,
completez, tot tacimul (am uitat sa mentionez ca venisem cu toate hirtoagele
gata pregatite, aflasem ce si cum trebuie in materie de documente). Se
trimite dosarul la analiza, sau cum s-o numi. Baieti finuti, se misca
(destul de) repede; marti o lalaie putin, miercuri se grabesc sa una alta si
spre seara imi dau vestea mare: E OK!!!

Super!! Nu mi-au acordat chiar cit am vrut eu, ci olecuta mai putin, dar era
in regula. Vorbesc cu stimata reprezentanta a ABN si o intreb cind sa ridic
banii. "Miine raspunde ea, dar mai discutam pe la prinz." "Miine", recte
joi, 20 ianuarie, o sun. Si sun si sun si sun si sun. Pe dupa-amiaza imi
spune ca e intr-o sedinta, ca una, ca alta, ca etc. Mai mentioneaza ca
dosarul nu a mai avut timp sa-l bage ieri la procesare (?), dar o face acum
(era ora 17) si miine alea alea, sint un om fericit si cu bani. Spre seara,
pe la 7 jumate sun iar si iar si iar, ca uitasem sa intreb ceva. Nimic. Pe
la 8 jumate ma suna o voce de mormint: Imi cer scuze, pina acum am stat in
sedinta, am o veste trista pentru dumneavoastra: banca si-a schimbat
politica de acordare a creditelor (de dimineatza pina seara ????????????????
hello!!!) si .a. nu va mai dam nimic. Am patit asa cu vreo 30 de dosare. bla
bla bla, de aici nu ma mai interesa.

Mai aveti ceva de comentat? Eu nu. Am ramas pur si simplu crucit. Cum adica
dimineata ai o politica de acordare a creditelor, iar seara o schimbi? Pai
ce, sintem in binecunoscutul de-acum Congo???

Si acum am o dorinta mare mare de tot: sa ii fac sa se simta la fel de nasol
precum m-am simtit si eu la alba-neagra asta. Punct. A, ABN-AMRO, da? Sa nu
uitati. si poate trimiteti mesajul si prietenilor. Pe dusmani lasati-I sa se
dea cu capul de pereti sa faca rost de hirtoage care oricum a doua zi nu mai
sint ok.

BTW, stiti vreo banca DE INCREDERE unde sa fac si eu un credit?

Against

 --- wE whO arE noT as otherS ---

'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/mGEjbB/5WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM