From: Vasile Bouleanu <[EMAIL PROTECTED]>

> Pai nu coana Codruta fiindca Irak -ul la fel ca si Romania si alte tari
din diferite lagare  au avut o politica agresiva fata de USA si alte state
libere ale lumi. Trebuie sa ne aparam NU ? Si daca apararea inseamna invazie
si stabilirea  democratiei  care este problema ?

Eu nu-mi pot aminti DE FEL, CAND anume trupe din Irak au intrat in SUA - dar
poate sticla aia de whiskey din care va adapati noaptea ar putea sa-mi aduca
si mie in memorie niste chestii pe care nu le poti gasi prin nici un manual
de istorie! Vad ca nici macar cand s-a dovedit de zeci de ori cat de
mincinos a fost Bush (cu toata camarila lui) nu va lasati sa sustineti
aceleasi prostii.
Desigur, cand v-ati adresat cu "coana" va gandeati la mamica Dvs., sau la
sora sau la sotie... evident, am bucuria de a nu ma numara printre nici
unele din acestea :-p.

> Formula a functionat perfect in Europa . Nu vad dece nu va functiona si in
alte parti ale lumi.

Da,da... imi amintesc... "poporul sovietic eliberator"...... :-p

> Nu prea inteleg cum poti sa te dai democrata  dar si anti americana  .Am
mari probleme cu orice roman care manifesta ura fata de administratia
americana si de partidul republican in special.

Dvs. Nu cu astea aveti "mari probleme" ci cu logica care va kam lipseste...
si cu caracterul Dvs. manipulator! Cf. a ceea ce incercati sa insinuati,
"anti-americani" sunt 49,99 % dintre locuitorii SUA!
N-am inteles, totusi, ce probleme aveti cu romanii! parca stateati in Skokie
Illinois - sau ma insel? Am vazut ca, ori de cate ori vorbiti cu / despre
romani, va adresati cu "voi", nu cu "noi" - deci va considerati "american" -
deci..... ???

> Ati utat prin dce fel de viata va trecut marxism -leninismul in Romania ?
Va este dor de ceausescu ?

De ce? vrea Bush sa-si trimita oarece trupe si in Romania? (@@)

> Ar trebui sa multumiti zilnic bunului Dumnezeu pentru norocul de a
participa alaturi de USA la pacificarea lumii .  Stiu ca esti  amestecata in
toate  manevrele verzilor pe dinafara marxisti in actiune.

vai-vai! "documentarea" Dvs. ma lasa bouche bee! dar de UNDE "stiti", ma
rog?????

> Poate ca ar fi bine sa intelegi cu cine te aduni. Nu de alta dar in
maximum doi ani vor fi schimbari de esenta in Europa si vei ramane  cu ochii
in soare  in compania unor organizatii fara fonduri.

Atata paguba cat traiesc eu de pe urma fondurilor organizatiei mele! Poate
DVS. sunteti cel obisnuit sa suga de pe la tot felul de kestii..... :-p.

As zice "nice try, anyway!" - dar sunteti doar jalnic....

"Let me know, at least, that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM