--- "Alex M." <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Pai mah istetz pseudoaristocrat,

afla ca in Transilvania nu exista
roman sa se inchipuie aristocrat
(exista cateva exceptii, pe bune,
de romani ridicati la nivel de
aristocratie in timpul habsburgilor,
alta mancare de peste).

In Transilvania, spre deosebire de
Vechiul Regat, mai toti romanii au
fost olahi, adica pleava, adica
iobagii. A fi olah, in Transilvania
insemna a fi "tigan". Exista un dispret
(de fapt mai exista) fata de roman, adica fata
de olah, interpretat drept fiinta inferioara,
un nespalat, un primitiv, un tigan. Maghiarii
nu vedeau nici o diferenta intre tigani si olahi.
Probabil nici nu exista. Sincer sa-ti spun nu stiu, fiindca
n-am trait pe vremurile alea. Am citit in schimb relatari ale
unor sasi, maghiari sau straini, precum francezi sau italieni
care-i descriau pe olahi ca pe cele mai primitive fiinte.

> ti-ai inchipuit in idiotzenia ta ca pe
> plaiurile mioritice nu toata lumea se trage din doi barbatzi?(hai
> sa-ti iegzplicTraian si Decebal)

Pai in conceptia noastra ardeleneasca, in special a celor de obarsie
religioasa greco-catolica, rom^nii sunt urmasii romanilor din
diocezia ilirica, care exista undeva mai jos de Dunare, in
Balcani. Tot in aceasta conceptie, adevaratii urmasi ai dacilor
ar fi albanezii (stiu, iti este mult prea greu sa intelegi
acest subiect asa ca lasa-l balta, adica nu te enerva, imi
dau seama cum gandesti, de unde te tragi).

> Venetici suntem numitzi (io shi familia mea)din strabunici,oameni
> de-au avut proasta inspiratie a investi in Romania....

adica esti rus, talmudic, neamt sau mai stiu eu ce?!

> (auzi Brasov??????????nu se mai cheama IBM,sirma,etc????????????)

"Sarma" e echivalentul notiunii de moldovean, care circuland
cu trenul (el fiind obisnuit sa circule pe platforma) in
momentul cand a fost nevoit sa ajunga la trenul electric in
fata sarmei a trebuit sa se puna pe burta.

> <<asa-i, iera, acolo la voi, la Moldova.
>
>     Si noi suntem Romani!!!!!!!!!!

de acord, dar nu singurii rom^ni (mai exista si altii)!

> Shi de unde stii unde m-am nascut?

pai ai explicat-o singur, la Vaslui (sau printr-o vagauna
din jurul Vasluiului).

> Fac pariu pe toata averea ta ca nu ghicesti.......

de ce sa ghicesc, din moment ce tu ai spus-o!?

> Pai aici ai dreptate,nu chiar nemurire,dar vreau si io sa-mi pun
> semnatura pe constructiea unui zgarie nori si ma pensionez(a treia
> oara,prima oara mi-am facut destui bani la virsta de 20 de ani ,a
> doua oara la 26,si nu-mi priesc odihna sau casatoriile,am investit
> pina akuma in 2 neveste,nu primesc dividende:)   )

exact ce am spus, esti obsedat de bani, de acumulari cantitative.

> Pai poate ne-am tras de sireturi si nu mai tin io minte,auzi,motive
> ieconomice.......

hahahahahaha...

> Spune-mi leafa ta anuala,lasa-ma fara un cent in acelasi oras in
> care traiesti si iti promit ca o sa ti-o depasesc in cel mult 1
> an.......(no risk no glory)

hahahahahahaha....

> Motive economice?

dar de ce te dai mare ca la marea neagra?

> Din punctul meu de vedere,emigrantii romani se impart in 3 mari
> categorii:economici,politici si aventurieri. Ghici care-s io???????????

ti-ai expus conceptia foarte clar: esti un emigrant economic,
visezi marirea prin bani.

> Nu`s ce trebi avetzi voi(tu si cbjola),iubiri neintelese,
> neimpartasite,nu-mi pasa,dar de ce tre` sa ne compari??????????????

va asemanati!

> <<Afla ca eu in niciodata n-am sa-mi reneg locul de obarsie.>>
>
> Nici io,n-am de ales :))

n-am pus niciodata astfel problema.
Am emigrat fiindca am fost alungat, nu fiindca mi-a displacut
locul de obarsie. Tu vorbesti pe invers!

> Invidios?De ce?Suna
> Revenue Canada si vezi de le datorez ceva(sau citi bani am facut,sa
> te oftici.) io dorm bine noaptea ;)

am spus ca esti ofticos pe aia care au facut milioane de dolari
in Romania!

> Maniere?venind din partea ta ma-ntreb de tre` sa stau cu coatele pe
> masa sa-ti fiu egal.

nu ma indoiesc. Tocmai asta iti explicam.

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM