From: Lucian Branea <[EMAIL PROTECTED]>

> mai bine incercam cu fumatul, eventual cu fumatul second-hand, despre care
> 's-a descoperit' ca produce cancer la sin.. well..

hahaha! asta de la ce? ca se dezvolta disproportionat muschii pe partea
mainii cu care se duca tigarea la gura? ;)))

Codruta

--
"Let me know, that at least, she will try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/mGEjbB/5WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM