From: Lucian Branea <[EMAIL PROTECTED]>
To: <protest-ro@yahoogroups.com>
Sent: Wednesday, March 09, 2005 10:09 PM
Subject: Re: [protest-ro] Re: [grup22] state of fear :) 2

>Daca premisa 'manifestului' este atingerea
> unor esantioane cit mai vaste de public, nu pleci in aceasta cruciada cu
> articole din Nature sau, mai rau, din Bulletin of the American
> Meteorological Society, ci cu un thriller care, si daca ar contine doar
pete
> de cerneala, tot s-ar vinde in minimum un milion de exemplare. As simple
as
> that.. :)

> asta cu DDT-ul e o discutie veche - si e si, inca, o tinta usoara - pentru
> ambele tabere, dupa cite se vede, ca nici una n-a reusit s-o convinga pe
> [...]

Iata ca asta cu DDT-ul nu-i deloc o tinta usoara - problema cu
dreptcredinciosii de orice fel e ca sunt total supusi adagiului "credo quia
absurdum (sau in zilele noastre, "moralem", ca-i trendy sa fii moralist)
est". Faza asta cu interdictia DDT-ului de altfel e izbitor de similara cu
atitudinea vis-a-vis de bolsevism: n-a omorat decat cateva zeci de milioane
de oameni, si are si parti bune (care? urmeaza litania de lozinci de
agitprop), deci merita inca o sansa!

'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/mGEjbB/5WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM