Planeta este doar un battle-field unde ce-a mai tare specie o sa
"rada" tot ce va considera ca este periculos. Ce vor unii sau altii
sunt doar pareri personale :)

Daca omul are voie sa se apere si sa omoare tantarul cand intra in
zona, de ce nu am voie eu sa impusc ursul care vine in curte? Asta e
idiotenie si e legala.

Gushterul