--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Sorin Cheval" <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> Da' tu cine esti, numele ti-
> e ascuns precum ti-e si creierul. Esti din sobolanimea lui Stanciu
> pusa sa noteze cine va fi lichidat cand va lua el puterea? Vaz ca
> singur nu e in stare un cuvintel sa zica, asa cum ti-am dat-o pe la
> nas mai inainte. Prognoza ti-am dat-o pe la nas, nu altceva, nu te
> gandi la lucruri sfinte. Sa nu-mi spui ca esti in stare sa discuti
> si pe subiect ("Ce doriti sa fie internetul?") ca ma ia cu lesin.

Modul in care scrii arata ca orice subdezvoltat cu diploma agatata in
perete poate ajunge sa lucreze lefegiu prapadit la academie in
Romania.Mai precis sa miroasa cururi de secretare si sosete de sefi
bosorogi cocosati si cretinoizi care sa ii dea sa linga din palma un
salariu de puturos guvernamental.In primul rind ca ar fi cazul sa
renunti la atitudini de militian semidoct de coltul strazii care
se 'sesizeaza' si musai vrea sa afle identitatea oamenilor.Pentru
unul ca tine e suficienta identitatea mea sub forma prenumelui.Asa ca
renunta la frustrarile astea ale tale ca te faci de ris. Nu stiu ce
dracu' bati cimpii cu prognoza si nici nu ma intereseaza.Dupa cum
scrii pare ca de fapt tu esti chiar frustratul de care are nevoie ala
pe care il combati.Ma  intreb daca nu cumva sunteti pe mina si tu
doar faci figuratie sa mai cistigi un ban ca ti'e tare foame cu
salariul bugetar.Mai precis iti 'iesplic' ca pentru d'alde tine, desi
m'as fi asteptat sa stii ceea ce stie acum pina si un fost militian
ceausist sau o femeie de serviciu de'a ta de la academie, ca a
raspunde la un mesaj nu insemna neaparat a fi cu unii sau ceilalti.

>  Hai te pupic si calmeaza-ti frustrarile
> in liniste. Ce-o mai fi facand Bill Gates? :))

Nu stiu.Intreaba'l singur prin e-mail ca ti'a dat acces la internet
academia cretinilor lui iliescu.Si acum lesina ca nu ma intereseaza
subiectul tau si mai ales mi'e scirba sa te vad cum te agiti aiurea
ca unul care vrea sa se bage in seama.
Dorin

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM