Benedetto Schiavone <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>Si atunci incerc sa pun la cale un
>rationament,

-Pai vad ca puneti la cale rationamente; dar de la o zi la alta ele se schimba
sunt foarte glisante rationamentele acestea. Mai daunazi spuneati ca
analfabetzii ucideau si a-aveau  scuze pt. ca  erau analfabetzi, ce sa le ceri?
si prin urmare, Wiesel avea dreptate.

>Iar talmudicii raspund: romanul e prin natura sa antisemit,
>pus pe pogromuri, fiind crestin el ii acuza pe talmudici
>de moartea lui Hristos, de unde ura sa funciara
>impotriva talmudicului.Numai ca atunci eu produc un alt >rationament.
>Talmudismul
>este o religie relativ noua, s-a nascut la 600 de ani dupa
>Hristos, la Bagdad si a fost transmisa mai departe prin >misionarism

- Pai daca talmudicii n-au nimic de-a face cu perioada in care a trait Iisus,
atunci nu vad cum ar putea sa-i acuze pe romani ca la randul i-ar acuza de
moartea acestuia(Hrisos). Undeva rationamentul acesta al dvs. e fisurat.

>Astfel, eu disculp poporul de analfabeti, crestini,
>batjocoriti de gasca talmudica care a pus mana pe
>putere dupa 1944 in Romania si care si-a propus sa
>oblitereze acest popor.

- Nu  doar talmudicii sunt vinovati pt.  ce nu merge in Romania, sunt multe
alte lucruri care tin atat de `calitatile`(caractersiticile) romanilor cat si
de unii factori externi care concura la esecul colectiv romanesc.

>SAu ce nu vrei sa intelegi, caci asta vad ca ti-e problema?

- Eu nu am nici un fel de problema, mie imi e aproape clar totul!

Yahoo! Groups SponsorADVERTISEMENT

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM