From: Alex M. <[EMAIL PROTECTED]>

> Si de ce nu-si face producatorul de teava firma sa o poata vinde?
> Daca el e producator,el o vinde.

Cum adica "nu-si face"? vrei sa spui ca vinde teava "la negru"?

> De ce ii trebuie firma?
> Cine e economistii astia de-au gindit asa?

Daca-mi amintesc eu bine, in sistemul sanitar este INTERZISA (asa zice Legea
Achizitiilor Publice) achizitionarea direct de la producator. D.ex. NU
cumpara aspirine de la Bayer ci de la o firma care vinde produsele Bayer
(exemplu ipotetic). Probabil ca solutia ar fi ca bunica ta (sau tu) sa-si
faca o firma care sa achizitioneze produsele gradinii bunicii tale samd...
Nu stiu care este logica acestei legi dar parca imi amintesc ca exista
una... oricum, am aflat de ea cu ocazia unui autostop fain, cand am nimerit
in masina unui director la o institutie mare si care mi-a tot explicat
"chestii" de la ei din sistem ;))... dar mai interesant mi s-a parut (si am
retinut mai bine) cat de emotionat vorbea despre baiatul lui si despre
senzatia pe care a avut-o cand a intrat cu masina intr-o capitala europeana
si a gasit-o impanzita cu afise pe care el era "vedeta" :)

> Si cum se intentioneaza sa fim scapati de speculantii din piete,cind legea
> prin natura ei incurajeaza specula?De ce mai e nevoie de FF cind plata se
> face cu cec? Cecul respectiv este el insusi un document.........

Pai, cec pot sa dau si eu, pentru maica-mea, nu?
Na belea!

> De ce FF?
> De ce nu o chitanta,sau chiar chitanta de mina?
> Cine vrea falsifica FF oricum,iar pe baza unei chitante(chiar de mina) si
> cecului de plata se poate face dovada platii .........

Facturile si chitantele s-au "personalizat", se falsifica mai greu (desigur,
nu-i imposibil) si, cum spuneam, "dovada platii" nu inseamna si "dovada
achizitiei"....
Oricum, astea sunt regulile, nu poti spune ca ai fost tratat ne-legal...
Daca ai lucra in alta parte si ai vedea ca un siptal a emis cecuri sau a
facut plati pe baza unui document "de mana", cred ca ai face scandal...
Si, in fond, de CE nu-i faci o firma? o asociatie familiala, ceva....
?

www.nuclearinfo.ro

Give the gift of life to a sick child.