Ma intreb si eu, care ar fi conflictul?

Am crescut intr-o Romanie crestina peste
care au navalit niste derbedei de la Rasarit,
care ne-au luat babacii si i-au bagat
la zdup fiindca erau crestini.

Am crescut sa nu fim crestini, sa fim
anti-crestini, sau cum ni se repeta in
fel si chip dupa 1989 sa fim multiculturalisti,
adica progresisti, toleranti, etc. etc.

Cu cat ne regam trecutul crestin, cu atat
mai bine.

E ca si cum Raul inseamna a fi crestin,
iar Binele inseamna a fi necrestin.

Daca in timpul comunismului a fi
de partea Binelui insemna a fi ateist,
astazi a fi de partea Binelui inseamna
a fi pro-talmudist. E ca si cum Talmudul ar
insemna autoritatea suprema. Cine nu este
pro-Talmud este antisemit. Cine este antisemit
este Rau, este Criminal, este Nazist, este sa nu mai vorbim.

Citez din Ziua, un articol de V.Roncea:

> Daca germanul Ratzinger devine Papa, este posibil ca si
> crestin-democratii din Bundestag sa respinga aceasta Constitutie
> necrestina. "Daca Franta nu va vota in favoarea Constitutiei, ea va
> inceta sa mai existe din punct de vedere politic in Europa" a
> declarat ieri "cu ingrijorare" presedintele francez Jacques Chirac,
> unul din cei mai inversunati militanti impotriva cerintei Papei de a
> se consemna si valorile crestine in Constitutia Europeana.

Ma intreb de ce?

CAre ar fi conflictul care-l opune pe Chirac Vaticanului?
Jur daca inteleg!

Totodata, Roncea il parafrazeaza pe A. Malraux care a spus:
"secolul acesta va fi un secol religios sau nu va fi de loc":

>Inceputurile innegurate ale acestui veac si ofensiva in Occident a
>Bisericii Catolice, pe urmele lui Hristos, ar putea declansa furtuna
>care ne va revela daca acest secol va fi religios sau nu va fi deloc.

Give the gift of life to a sick child.