--- "Codruta" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Mi se pare normal - buna dimineata!

Din punctul de vedere al Europei occidentale
e clar ca e normal.

Dar din punctul de vedere a majoritatii
romanilor este anormal.

Ceea ce reduce problema la:

"cine este mai important pentru Romania,
Europa, turcii sau romanii?"

Iar de aici tragem concluzia despre bashime.

> Oricum, "dezvoltarea" trebuie sa inceapa de undeva.

Dezvoltarea a inceput acum 2000 de ani, in Transilvania.
Poate nu stii de ce este importanta Rosia Montana?

> Mie mi se pare ca o RO mai prospera in general e mai capabila sa-si
> dezvolte armonios regiunile.

Vechea teorie comunista prin care Transilvania pompeaza de peste
50 de ani in regiunile nedezvoltate ale Romaniei (si va pompa
in continuare).

> Si hotarati-va! este Transilvania dezvoltata (adica da PIB) sau
> trebuie sa o dezvolte? ca va cam contraziceti...

Nicidecum nu ma contrazic.
Transilvania pompeaza non-stop in restul Romaniei.
Problema este ca prin masurile unor regateni neispraviti,
i se interzice Transilvaniei sa se dezvolte in mod natural.

Un exemplu. Il dau fiindca l-am trait pe pielea mea.
Ma ocupam de export. Saptamanal aveam TIR-uri pregatite pentru
export in Germania. Transportul pana la Bors a fost intotdeauna
infernal. Aceeasi distanta pe care o parcurgeam pe autostrada in
Ungaria sau Germania in 3 ore, in Romania o parcurgeam in 8 ore (cel
putin, ca de multe ori interveneau accidente, politisti netrebnici,
vamesi idioti samd).

Astazi Transilvania este plina de interprinderi cu capital occidental
care exporta masiv. Soselele sunt pline cu TIR-uri care transporta
marfa. Borsul este mai aglomerat decat Nadlacul pe unde trec
TIR-urile turcesti. Asa ca sincer nu inteleg de ce interesul
turcilor trebuie sa precumpaneasca?

'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/mGEjbB/5WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM