Irakieni? Domnule Iliescu majoritatea teroristilor de acolo nu sunt irakieni ci
fantici proveniti din diferite regiuni ale lumii arabe...
Oamenii aia sunt fanatici...Ei ne urasc pe noi pentru ca suntem crestini si
albi... Dumneata vii cu niste categorii cum ar fi lupta de eliberare de sub
cizme straine (apropos, suna ca discursul istoric comunist formul asta), care
nu isi gasesc rostul aici...Cauta pe net si citeste declaratiile acestor
teroristi...Acolo este un razboi intre civilizatii, nu un razboi clasic...

Nu incape comparatie intre al doilea razboi mondial si ceea ce se intampla
acum...Daca dumneata il cauti pe Hitler acum, il cauti sigur in tabara
gresita...Pentru ca daca exista un Hitler in cazul asta...acela si-a lasat si
barba si poarta turban.

Iliescu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

--- Bogdan duk <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Nu este un lucru placut dar aceasta este
> realitatea....Eu nu ma pot duce sa ma solidarizez cu
> jurnalistii in Piata Universitatii pentru ca acest
> lucru este dorit de teroristi...Asta doresc ei...sa
> ne vada servindu-le cauza, o cauza care nu este a
> Romaniei...

Cauza "teroristilor irakieni" este cumva eliberarea
tarii lor de sub cizma cotropitorului american?

A propos, nene, ca vad ca te viziteaza ambitia
gandirii, ia fa tu o paralela intre alianta pe care o
avem acum cu imperialistii americani si aia ce-am
avut-o prin 40 cu tipu' ala mic, nervos si cu mustata.
Cand ajungi la o concluzie o trimiti aici s-o vedem si
noi :-)

Toate cele bune,
Radu Iliescu

'Jewels are stones, but cannot be found everywhere; the sandal tree is a tree,
but does not grow in every forest; as there are many elephants, but only one
king elephant, so there are human beings all over the world, but the real human
being is rarely to be found.' (a sanskrit poet)

http://mail.yahoo.com

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM