--- Bogdan duk <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Apoi stii
> ce inseamna Jidhad, termen muult invocat de
> adversarii nostri arabi? Stii ca Jidhadul se poarta
> impotriva "necredinciosilor" care trebuiesc
> convertiti sau exterminati potrivit Coranului? Stii
> cine sunt acesti "necredinciosi"?

:-)))))))) Jihad inseamna "struggle" (engl.) sau
"combat" (fr.) Culmea e ca se pliaza perfect pe
sensurile multiple ale celor doua cuvinte europene,
lucru destul de rar pentru cuvintele arabe. Nice try,
iata-l si pe Bogdanel a nostru, cu o mana in
pantalonashi, dand lectii de araba pentru incepaturi.
Nemaidiscutand exegeza coranica de maidan, la care e
mare mester mare... :-)))))))))))))))))))))))))

> Ai citit o traducere a celebrelor discursuri ale lui
> ben Laden? Cauta-le pe net si citeste/le...Sunt
> foarte educative pentru cei care, de la Braila, cred
> ca noi suntem iubiti de toata lumea si feriti de
> orice primejdie...

Daca vreau sa fac un site cu tine facand sex cu
Claudia Schiffer il fac in noaptea asta. Nu ma supara
cu aberatii din astea :-)))))))))

>    Prestigiul international al Romaniei, prestigiu
> de care avem nevoie pt nu a mai fi tratati ca niste
> paria in lume;

Zeu? N-am auzit ca cineva sa-i trateze pe francezi si
pe germani de paria, si nu s-au bagat in Irak.
Slabutzule :-) tz tz tz

>    Asigurarea unei aliante durabile cu SUA, cea mai
> buna alternativa politica pt Romania in
> eventualitatea unui esec al proiectului european (de
> aici si celebra "axa" a lui Basescu);

Rahat cu apa rece! Care americani? Cei care ne-au
vandut la Ialta?

>    Recastigarea prestigiului in Orientul mijlociu
> prin participarea la procesul de modernizare a
> regiunii (cu oportunitati de investitie si profit
> imense pt firmele romanesti si implicit pt toti
> romanii);

Wow, tu est o prapastie, baietzash, daca astepti caini
cu colaci in coada de la globalizare! Da-i bataie, tot
asa!! Asculta, cand omori tzantzari pe perete cu
paleta aia noua, le pui intotdeauna numele "Bin
Laden"? LOL

>    Apararea spatiului cultural si politic
> occidental, spatiu de care tinem si noi.

Apararea? :-)))))))))))))))))))))) De cine? Ne ataca
cineva? Afara de tintarii tai marca Bin Laden :-)))

Toate cele bune,
Radu Iliescu

'Jewels are stones, but cannot be found everywhere; the sandal tree is a tree,
but does not grow in every forest; as there are many elephants, but only one
king elephant, so there are human beings all over the world, but the real human
being is rarely to be found.' (a sanskrit poet)

http://mail.yahoo.com

'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/mGEjbB/5WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM