Lectura placuta...Citeste coranul...poate ai sa gasesti citatele ratate de mine
(mea culpa).

Radu Iliescu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
--- In protest-ro@yahoogroups.com, Bogdan duk <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> Nea Radu,
>
> Iti trebuie citate? Dar mata nu ai auzit de Timor? Nu ai auzit de
Darfur? Nu ai auzit de Afghanistan? Nu ai auzit de 11 septembrie?

Bogdane,

ai picat proba textului, iar pentru mine, care ma ocup cu carturaria,
asta era cea mai importanta. Cat priveste evenimentele enumerate de
tine, ele nu probeaza riguros nimic, pentru ca interpretarea tine de
altceva decat de domeniul aparentelor, in care tu esti din pacate
cantonat iremediabil. Inca si aceste aspecte, daca le-ai analiza la
rece, si ai vedea cine si cand a invadat, si cu ce urmari, tot ai mai
putea afla cate ceva.

Din nefericire, sunt dezamagit de capacitatea ta de perceptie, si
chestia asta distruge farmecul intalnirii noastre. Iti multumesc
totusi pentru o duminica placuta. Pe viitor am sa te sfatuiesc sa fii
prudent si sa nu te mai intinzi acolo unde n-ai puncte de sprijin si
repere. Gata, du-te la nani, ca io inca nu mi-am facut portia de
studiu pe noaptea asta :-)

Toate cele bune,
Radu Iliescu

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM