De cind e ok sa pui sisu la beregata civililor in numele libertatii
Irakului? So nu e problema ca mor oameni, ci ca ostaticii sint luati pentru
o cauza dreapta. Daca autoritatile cedeaza in fata celor ca tine eu ce naiba
sa-mi mai atirn la geam? O pinza maronie? Auzi nene, luptatorii pentru
eliberarea Irakului. Cind te vad si cu sisu in gitu' Andreei Marin, pt. ca
tu ai chef sa lupti pentru reprezentare sau mai stiu eu ce gargauni ai prin
cap?

> luptatorii pentru eliberarea Irakului (care nu pretind
> nimic mai mult decat orice om ce se vrea liber in tara
> lui). Daca tu ai invatat ca pentru a-ti fi bine in
> viata trebuie sa te pretezi la felatii pentru cel ce
> comanda in tara ta, e dreptul tau sa-ti castigi
> pranzul in conditiile facute pe masura ta. Pofta buna!

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM