From: Octav <[EMAIL PROTECTED]>

> Zi un studiu independent care sa vorbeasca de efectele depleted uranium. E
> folosit la armamentul conventional care s-a tras impotriva tintelor
> militare. Poti sa incerci sa mai zici la intimplare, dar nu trebe nici sa
ne
> uitam in gura ta.

Nu stiu cate "studii independente" s-au facut (e posibil sa gasesti ceva
chiar pe la inceputurile listei [protest-ro], ca stiu ca Lucian chiar mi-a
atras atentia asupra unui seminar-facatura pe tema asta, la care am si
participat, de altfel, injur de 15 ianuarie 2001) dar SIGUR proiectilele
alea duc la imprastierea de pulbere de U, la impactul cu tinta - iar U,
chiar daca e vorba despre izotopi ne-radioactivi (sau cu activitate scazuta)
este EXTREM de toxic chimic vorbind!

Vantul nu alege, unde ajunge pulberea - asa ca pe cei care au utilizat
proiectile de-astea, ii invinuiesc oricand de iresponsabilitate!

Ceea ce il intrebasem eu pe RI era, insa, daca are dovezi despre EXECUTAREA
DELIBERATA a vreunor femei si / sau copii!

www.arin.ro

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM