Protestez ref. la titlul de kk al articolului din Evenimentul Zilei
(nu
stiu daca e pus de autoare sau de "coordonatorul de editie" sau cum o
fi organizarea pe-acolo)!!!

Asociatia mea e cuminte! si chiar mai mult! in timp ce o gramada de
asociatii si-au "depus icrele" pe diverse liste, eu n-am dat decat un
anunt timid si intarziat pe unele din listele initiate de mine).
O gramada de asociatii fundatii si cluburi, pe care le stiu chiar eu,
mici, cuminti, muncitoare si serioase, si care nici macar n-
au "suport
mediatic pentru imagine" au stat linistite si, in cel mai bun caz, si-
au lansat si ele niste anunturi timidutze pe cateva listute - desi ar
merita bani DIN PLIN!

Daca EvZ voia sa fie corect, trebuia ca titlul articolului sa
fie "Habitat pentru umanitate ia bani cu japca" - nu sa terfeleasca
din
nou, intr-un stil fesenist, imaginea ONGurilor in general!

RUSHINE PENTRU EVENIMENTUL ZILEI!!!

Codruta
--- End forwarded message ---

What would our lives be like without music, dance, and theater?
Donate or volunteer in the arts today at Network for Good!
http://us.click.yahoo.com/MCfFmA/SOnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM