From: "Razvan" <[EMAIL PROTECTED]>

Ca sa incep cu o gluma, ma intreb pentru cine lucreaza "vantu" in perioada
asta, PNL? PD? sau a ramas la baietii de la PSD. Trebuie totusi specificat:
CJ Cluj e al Aliantei de un an si.

Cine vrea sa revada partea 1-a poate vizita
http://www.eminds.ro/Baisoara/catavencu.jpg (prezinta evenimentele de anul
trecut din octombrie, eu facand pozele si tambalaul pe FreeEx, only
Catavencu was interested). Acuma urmeaza partea a 2-a.

 Poze facute in 28.05.2005. Scenariul e acelasi, vantul, pe ascuns si timp
de noapte culca brazii in draci, proprietari "suparati" iau "lemnul distrus"
si castiga cam 1 milion de euro la hectarul exploatat! Pozele noi pot fi
vazute aici:
http://pg.photos.yahoo.com/ph/gone_wild4good/album?.dir=/3ab8
Poate am norocul si se uita si Dl. Flutur. A..era sa uit, in Baisoara se
desfasoara acum un proiect Phare (introducere apa curent, canalizare etc.)
pentru "sprijinirea tursimului". Ma intreb ce vor zice Europenii cand vor
vedea ca facem turism intre cioturi si culmi golase pe banii lor!

www.arin.ro

Has someone you know been affected by illness or disease?
Network for Good is THE place to support health awareness efforts!
http://us.click.yahoo.com/OCfFmA/UOnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM