Draga Codruta,
ARAPAMESU este Asociatia romano-americana pentru promovarea asistentei
medicale, educatiei si serviciilor umane (acronim in romana).

mai jos ultimul nostru comunicat de presa

Calin Blaga

COMUNICAT DE PRESA
"10 ani cu A.R.A.P.A.M.ES.U."

Asociatia romano-americana ARAPAMESU serbeaza 10 ani de activitate in domeniul
prevenirii abandonului copilului si mentinerii lui in familie.

Ce au reprezentat acesti 10 ani? In primul rand multa munca si multa daruire
pentru o cauza nobila. In 10 ani am dezvoltat 12 programe permanente si peste
25 de campanii publice. Am reusit sa servim mai mult de 1300 de familii cu
copii din municipiul Sibiu aflate in situatie de criza. La ora actuala in
evidenta noastra se gasesc 275 de familii pe care le asistam prin programele
noastre. In 10 ani de munca intensa am reusit sa reducem la 2% rata abandonului
in familiile asistate de noi, familii cu gra de risc foarte crescut.

In 10 ani de munca in comunitate am reusit sa dezvoltam proiecte in colaborare
cu toate institutiile publice si autoritatile locale cu atributii in asistenta
sociala. Am consolidat parteneriate si cu alte ONG-uri locale. De asemenea am
deschis multe porti Sibiului si sibienilor prin partenerii nostri externi.

Am reusit sa avem o relatie buna si stabila cu presa locala care ne-a sprijinit
in mediatizarea activitatilor noastre si in diverse campanii de constientizare
publica.

Dupa 10 ani de atragere de fonduri masive in comunitatea sibiana, ARAPAMESU,
alaturi de alte ONG-uri, se vede in situatia de a reduce costurile operationale
si implicit unele din activitati. Este momentul cand trebuie sa ne orientam mai
mult spre comunitatea din care facem parte si a carei beneficiari ii servim.
Multumim tuturor firmelor si celor care ne-au stat alaturi si atunci cand
situatia financiara si materiala nu a fost foarte buna. Dar ARAPAMESU nu moare!
Din contra am invatat sa atragem mai multi voluntari si parteneri in
activitatile noastre, am invatat sa reducem cheltuielile cu aceeasi eficienta
in programe, am invatat sa atragem noi surse de finantare. Este un proces greu,
dar asa cum am invatat de la fondatorul asociatiei Sister Mary Rose Christy -
cetatean de onoare al municipiului Sibiu - trebuie sa facem tot ce ne sta in
putinta pentru copii si familiile lor.

Pentru a aniversa 10 ani cu ARAPAMESU invitam pe toti cei ce doresc sa ne ureze
La multi ani si sa afle mai multe despre programele noastre luni 6 iunie 2005
intre orele 10 -18 la sediul nostru din Sibiu, Str. Smardan nr. 8 (Gusterita).
Informatii la telefon. 0269-238225.

Calin Blaga,

Director

A.R.A.P.A.M.E.S.U.