Pai cica ala a recunoscut, chiar daca ea n-a depus plangere.

Asteptam reconstituirea in direct, cu detalii, filmata din mai multe
unghiuri :)

Dreptul la intimitate... excuse me? Exista asa ceva? In lumea de azi nu
mai esti sigur de nimic. Daca te filmeaza un paparazzi in timp ce faci
nush ce la tine in casa, se cheama ca-ti incalca dreptul la intimitate.
Daca-i "obstructionezi" activitatea, te da in judecata ca nush ce drept
de-al lui ai incalcat. Daca te da pe post si faci scandal, apeleaza la
"dreptul la libera exprimare" (te-am filmat, deci tre' sa ma laud - i.e.
ma exprim liber). Zici ca fiind tu in film detii toate drepturile de
autor, deci n-are nici un drept sa dea pe post fara sa-ti plateasca bani
grei. Si te invarti asa pana-ti vine rau.

codruta wrote:

>Voua nu vi se pare revoltator ca in cele 2 publicatii a aparut maaare o
>informatie cum ca fiica lui Marco Bela ar fi fost violata, in conditiile in
>care ea nici macar nu depusese reclamatie (cu toate ca si daca ar fi depus,
>TOT revoltator ar fi fost)!
>
>CUM e cu dreptul la intimitate si la imaginea personala?
>
>In felul asta, poate azi-maine vedem si niste reconstituiri in direct, la
>stirile de la ora 5, la ProTV!!!

Give at-risk students the materials they need to succeed at DonorsChoose.org!
http://us.click.yahoo.com/wlSUMA/LpQLAA/E2hLAA/DXOolB/TM