Codruta

From: "ALEG Romania" <[EMAIL PROTECTED]>

> Verificam deunazi emailul de la RDS si un pop cu urmatoarea stire apare.
Incepe razboiul pe fata Romtelecomul?? Nu sunt eu mare fan RDS dar parca ma
calca pe nervi si Romtelecomul...

> Calin
>
> Romtelecom a intrerupt abuziv capacitatile de interconectare cu reteaua
RDS.Tel

> Bucuresti, 14 Februarie 2006 - Compania RCS & RDS protesteaza pe aceasta
cale impotriva abuzului operatorului national Romtelecom, privind decizia
acestuia de a intrerupe sau diminua capacitatatile de interconectare cu
reteaua de telefonie fixa nationala RDS.Tel, incepand de sambata 11
februarie si continud inclusiv luni, 13 februarie 2006. In urma acestei
actiuni au fost afectati direct peste 150.000 de abonati RDS.Tel.

> In acest interval de timp operatorul Romtelecom a redus in mod abuziv,
printr-o decizie unilaterala, capacitatile de interconectare la nivel
national cu reteaua de telefonie fixa RDS.Tel, limitad astfel posibilitatea
abonatilor RDS.Tel de a efectua apeluri catre abonatii Romtelecom, sau
respectiv, de a primi apeluri de la acestia.

> Consideram ca aceasta actiune abuziva a Romtelecom reprezinta nu numai o
incalcare grava a contractului de interconectare incheiat cu compania
noastra, ci si o nerespectare majora a obligatiilor asumate cadrul
procesului de liberalizare a telefoniei fixe in Romania si facem pe aceasta
cale un apel catre autoritatile competente sa ia masurile necesare, pentru
ca acest abuz sa inceteze.

www.nuclearinfo.ro

ARIN
Al. Cinematografului 2, bl. H3, sc. 2, ap. 27
810271 Braila, tel. 0740.026091