Calin, e vorba de UPC nu UPS.
Cat despre caliataea seviciilor, sunt totae la fel, pentru ca si angajatii aia
muncesc pentru cat sunt platiti, nivelul de stres la un Call Center al oricarui
provider de internet este imens, la fel se poate spune si despre cei ce
lucreaza pe retea.
Toata chestia asta, relativ la calitate, se poate rezuma astfel: atata timp cat
patroniii de astfel de firma vor continua sa-si plateasca oamenii prost si vor
cumpara echipamente ieftine si proaste, nu vom avea servicii de calitate.

--
Florin Pîca
GSM: 00-40-(0)745 - 383 294

Litania impotriva Fricii, incantatie din ritualul Bene Gesserit (Dune by Frank
Herbert):

"Sa nu ma tem. Frica ucide mintea. Frica este moartea marunta, purtatoarea
desfiintarii totale. Voi infrunta frica. O voi lasa sa treaca peste mine, prin
mine. Si, dupa ce va fi trecut, imi voi intoarce ochiul interior si voi privi
in urma ei. Pe unde a trecut frica, nu va mai fi nimic. Voi ramane doar eu."

Messengers:
Y!M: fpica1983
MSN: [EMAIL PROTECTED]
ICQ: 50370160