Ce pot sa spun: welcome in the club! :))
Ai auzit vreodata de expresia: acab!

bdraghici <[EMAIL PROTECTED]> wrote:     Stimati concetateni,

 Incepand de ieri, 1 martie, filajul "organelor" se face la vedere cu
 privire la umila mea persoana si activitate. Este vorba evident de o
 intimidare grosolana. Doi gealati care s-au recomandat ca fiind de la
 POLITIE au descins la domiciliul administratorului de bloc. Au pus
 intrebari cu privire la familia mea, cerand date despre sotie si
 copil. S-au retras apoi intr-o masina rosie cu numarul B-36-DKI,
 revenind astazi in parcarea blocului aflat la adresa urmatoare: Sos.
 Virtutii 20, bloc R11f, scara 1, sector 6. Indivizii isi fac "datoria"
 si la aceasta ora (21.44), fiind trei in masina respectiva. Vecinii
 sunt deja panicati, pentru ca in bloc s-a dat alarma. Au tinut sa vina
 la usa pentru a ma incuraja. Le-am cerut scuze pentru emotiile
 provocate involuntar acestor oameni cumsecade.
 Nu ma mai mira nimic, pentru ca am fost avertizat ca trebuie sa ma
 potolesc. Si nu o data. Au incercat toate metodele, insa fara nici un
 rezultat. Le-am spus foarte rapicat ca nu am de gand "sa ma
 cumintesc", indiferent de presiunile pe care le vor face. Primesc
 frecvent amenintari, asa ca ma astept la orice. Singura dorinta este
 ca "tovarasii" sa se concentreze asupra persoanei mele.
 Tot ieri a fost publicat in presa un articol abject, pe care il puteti
 accesa la
 http://www.adevarulonline.ro/arhiva/2006/Martie/1355/176290.html
 Coincidenta ori ba, tot pentru ieri programasem si depunerea unor
 sesizari la Parchetul General, care-i vizau pe lideri ai Puterii
 actuale, in frunte cu ministrul Blaga, seful Politiei.
 Sper ca vom apuca sa traim cat mai curand intr-o societate intr-adevar
 democratica!
 Bogdan Draghici, un cetatean roman
 www.draghici.ro
 0744148965, 0723568280

                                                    Spanish language and
culture                                       World language
                   Romanian language