Multe felicitari proiectului "Destinatii culturale", in general si
in special pentru aceasta noua si atat de importanta destinatie.
Inainte de a ajunge la folderul cu mesajele depe lista protest-ro, pe
lista edu_ro_ICT (printre multiplele sageti legate de "afacerea
calculatorul" adica programul SEI/AEL) am "prins" recomandarea facuta de
prof. Radu Jugureanu si am facut o prima vizita (de mai bine de o ora?!)
la http://destinatii.liternet.ro/destinatii.php?dest=1000
mi-am pus indata coordonatele in Bookmarks si abia astept sa pot reveni in
liniste... Excelenta realizarea - punerea in pagina, deosebit de
importanta actiunea, oferind resurse informationale prea evitate
(statistic vorbind) de televiziunile si ziarele noastre.

Mihai Jalobeanu