La http://info.kappa.ro (in cadrul portalului http://kappa.ro )
fostul meu coleg (si varstic elev in ale ITC), Peter Gluck (inginer
chimist), a ajuns la cel de al 190-lea editorial ! Dar va scriu nu doar
pentru a sublinia longevitatea acestei publicatii electronice, ci mai
ales pentru ca e vorba, in numarul de azi, de un interviu cu acel ce va
scrie, adica fac o reclama mai  mascata  :-)
Apar acolo "publicate", destul de transant, si parerile mele despre
situatia invatamantului dela noi, dar si, cate ceva, despre ITC.

Comentarii primesc, desigur, si pe adresa personala, si pe lista, nu numai
la forumul Kappa !

Mihai Jalobeanu

Cu scuze celor care primesc multiplicat acest anunt!