Interesanta dar tare as fi curioasa ce comentarii vor face colistenii..ma
abtin sa le fac eu...caci realmente vreau sa vad ce spun alti mai ales daca
se uita cui apartine citatul, adica unui american..intr-o anumita
perioada..(am beneficiat si noi, romanii de o expozitie majora intr-unul
din centrele Carnegie)....Dar acum? Dar pt/.societatea civica romanesca?

Rodica Perciali, Romanian Museum - www.romanianculture.us