Desi e noapte si sunt obosita, am postat un comentariu la articolul de mai
jos si ar fi bine ca mai multi sa-si spuna parerea caci e vorba de o
problema de interes comun

si legat de care sau la tratarea careia, in tara,  diaspora continua sa fie
nu numai ignorata , dar chiar respinsa..Ori imaginea tarii nu are de
cistigat astfel mai ales ca multi din diapsora ar fi putut fi ambasadorii
ei, la un grad mai mic sau mai mare..Noua ni s-a dat acest nume atit de
presa din tar cit si din SUa, dar multi au spous "cu o flaore nu se face
primavara" si cu asta si-au gasit SCUZA suprema de anu face mai mult ca sa
existe mai multe flori..un camp..

Vini sunt insa de ambele parti..Ce e de facut, asta e important ! NOi stim
si am prezentat public si in pres de multe ori "ce e de facut" dar cine va
tine cont, cine ar trebui sa o faca, cum va fi folosit modelul nostru si
cine va prelua stafeta caci adevarul este ca tara nu si-a dezvoltat inca
persoane specializate sa le trimita aici sa ne inlocuiasca..Sau nu cumva nu
era treaba/responsabilitatea ei ci a noastra?

Rodica Perciali
Romanian Museum (la 23 de ani) , Romania-American League (la 10 ani) -
Philadelhpia PA, Princeton NJ, Brasov-Romania
www.romanianculture.us (arata doar o mica parte din felul in care am cladit
imagine publica Romaniei, desigur bazat pe valorile ei majore pe care, din
pacate, mult prea multi conationali pur si simplu nu par sa le stie sau
prefera sa le minimalizeze crezind ca literatura sau arta culta ar fi mai
relevante sau de prim plan..)