American Prison Camps Are on the Way (by Marjorie Cohn)

Oameni sunt si unii si altii si nimeni nu are dreptul de a oprima pe cineva,
libertatea este un drept fundamental al omului civilizat. Eu nu spun ca nu
aveti dreptate, este foarte bine ca sezizati asupra acestor nedreptati, dar
trebuie sa va ganditi ca atunci cand o tara se apara de teroristi sa aibe loc
in timpul acetor actiuni si nedreptati fata de unii. Vedeti, domnule Radu
Iliescu, dv. vorbiti din spiritul dv. de libertate, pe cand eu vorbesc ca
cineva care a trait toate aceste nedreptati timp de douĆ¼ decenii. Fiecare are
dreptate in propria sa sfera.
numai bine
ggane

  Nu indraznesc sa va contrazic.

  Nici dumneavoastra nu ma contraziceti cu mesajul perfect adevarat de mai jos.

  A propos, in al doilea razboi mondial americanii au avut lagare pentru
japonezi. Acum exista voci care cer introducerea arabo-musulmanilor in lagare.

  Si uite cum nu ne contrazicem noi doi, nici macar atunci cand avem aerul s-o
facem.

  Toate cele bune,
  Radu Iliescu

  george <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
  American prison, eu am stat de trei ori in Romanian prison, lagare de
concentrare, lagare de exterminare, impreuna cu sute de mii de oameni
nevinovati care au avut vina ca bestiile securito-comuniste de atunci nu-i
agreau, oameni ce voiau sa traiasca in libertate, acea libertata a lumii libere
printre care si USA. Am vazut in Baltile Brailei cum se construiau digurile cu
metode ca pe timpul faraonilor la constructia piramidelor, mii de oameni sapand
in noroi pana la brau si cine cadea si nu mai putea si murea era runcat in
Dunare. Am vazut in inchisorile comuniste ale lui Dej, Ceausescu oameni
maltratati care dupa ce mureau erau aruncati in gropi comune. Mii si mii de
intelectuali decimati ei si familiile lor, cum oamenii erau goniti din casele
lor de catre sobolanii comunisti, sobolani aducatori de ciuma comunista. Sa fin
fericiti ca exista America, asa cum este ea, perfecta sau imperfecta cum cred
unii, ca daca nu ar fi existat eram acuma cu totii sclavii unor
  otrepe comuniste de teapa lui Dej. Ceausescu si acolitii sai din care fac
parte si actualii conducatori ai Romaniei transformati peste noapte in
democrati pentru propriile lor buzunare.
  ggane