Tu nu meriti sa ti se raspunda civilizat.Tu meriti numa' injuraturi, suturi in
cur sa te duci gramada si flegme peste fata-ti nespalata pt. ca esti o jartea
infecta care nu cere decit raspunsuri de felu' asta sa te-nveti minte de
dobitoaca jegoasa:

  Bai matura betiva care tot faci valuri cit e ziua de lunga pa tot internetu',
de ce nu te uiti tu in oglinda, aratarea dracului frustrata, sa vezi cum arati
ca o matura de sters veceurile si guitzi ca o panarama mahalagioaca matracuca
infecta cu apucaturi de penala jegoasa?

  Bai aratare cocosata, bai matura infecta de veceu de Braila, pai tu sa
vorbesti la ora betivilor penali si ca specimen de studiu la emisiunile
schizofrenicilor cretini comceputi greshit la betie, ca asa te-a facut ma-ta pe
tine, bai panarama tiganca jegoasa care te "vapsesti" blonda ca proastele sa
uiti ca esti tziganca.

  Uita-te dracului in oglinda bai javra nespalata penala sa vezi ce cocosata
dracului ai ajuns la 50 de ani si sa intelegi de ce esti numa' o gaina jegoasa
de balta care cotcodaceste cit e ziua de lunga sa-si dea bashini pa e-grupuri.

  Invata dracului sa te porti, intra-ti in normal si numai face pe grozava sa
te dai la toti pentru ca esti tu o schizofrenica si o betiva care amesteci
medicamente de schizofrenie cu bautura, pocitanie clonata basita.Sa nu mai
raspunzi niciodata in halul asta infect ca nu stii cind pune unu' mina pe tine
si te scuipa peste ochi cum merita o matracuca tot timpu' frustrata de
nerealizari in viata cum esti tu.
  Uite bai matura cocosata bashita, iti pun o poza aci sa te vada toata lumea
cum arati da matura scofilcita cocosata rashchirata, sa nu-ti mai dai bashini
pe e-grupuri.Poza asta poti sa ti-o pui de p-acuma pa cruce sa zica lumea c-ai
murit cocoshata de longeviva numa' ca trebuie sa o mai retusezi sa nu sa sperie
copchiii, hoasca dracului frustrata.