Draga Codruta,

Tipu' asta injura si pe private mai nou. I-am dat ignore si l-am
reclamat pentru spam.

Am sa te rog sa-l elimini din grup pana invata diferenta dintre
diareea injurioasa si injuratura vanjoasa si apasata. Dupa care il
putem reprimi cu drag.

Toate cele bune,
Radu Iliescu

--- In protest-ro@yahoogroups.com, Radu Iliescu <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> Romanian Pride <[EMAIL PROTECTED]> wrote:          Tu nu meriti
sa ti se raspunda civilizat.Tu meriti numa' injuraturi, suturi in
cur sa te duci gramada si flegme peste fata-ti nespalata pt. ca esti
o jartea infecta care nu cere decit raspunsuri de felu' asta sa te-
nveti minte de dobitoaca jegoasa:

> Bai matura betiva care tot faci valuri cit e ziua de lunga pa tot
internetu', de ce nu te uiti tu in oglinda, aratarea dracului
frustrata, sa vezi cum arati ca o matura de sters veceurile si
guitzi ca o panarama mahalagioaca matracuca infecta cu apucaturi de
penala jegoasa?

> Bai aratare cocosata, bai matura infecta de veceu de Braila, pai
tu sa vorbesti la ora betivilor penali si ca specimen de studiu la
emisiunile schizofrenicilor cretini comceputi greshit la betie, ca
asa te-a facut ma-ta pe tine, bai panarama tiganca jegoasa care
te "vapsesti" blonda ca proastele sa uiti ca esti tziganca.

> Uita-te dracului in oglinda bai javra nespalata penala sa vezi ce
cocosata dracului ai ajuns la 50 de ani si sa intelegi de ce esti
numa' o gaina jegoasa de balta care cotcodaceste cit e ziua de lunga
sa-si dea bashini pa e-grupuri.

> Invata dracului sa te porti, intra-ti in normal si numai face pe
grozava sa te dai la toti pentru ca esti tu o schizofrenica si o
betiva care amesteci medicamente de schizofrenie cu bautura,
pocitanie clonata basita.Sa nu mai raspunzi niciodata in halul asta
infect ca nu stii cind pune unu' mina pe tine si te scuipa peste
ochi cum merita o matracuca tot timpu' frustrata de nerealizari in
viata cum esti tu.
> Uite bai matura cocosata bashita, iti pun o poza aci sa te vada
toata lumea cum arati da matura scofilcita cocosata rashchirata, sa
nu-ti mai dai bashini pe e-grupuri.Poza asta poti sa ti-o pui de p-
acuma pa cruce sa zica lumea c-ai murit cocoshata de longeviva numa'
ca trebuie sa o mai retusezi sa nu sa sperie copchiii, hoasca
dracului frustrata.

nu inseamna

Alba si