Probabil ca Geoana nu ar fi trebuit sa se casatoreasca cu Dra Costea
pentru a putea ajunge presedinte....Sa fim seriosi;e o perioada
revoluta, lucrurile s-au intamplat asa cum s-au intamplat si nu prea
cred ca pot conta....Daca subiectul a lucrat pe santier, la Halanga,
la Anver sau la CC, are foarte putina importanta...Geoana nu va ajunge
presedinte, pentru ca este o figura stearsa,trista,insipida,inodora
si...inutila! Nivelul dezbaterii coboara, de prea multe ori in
derizoriu...Nu stiu de ce dar, cred ca Geoana si Tariceanu sunt
"platiti" de Basescu!