Codruta

From: "arin1993" <[EMAIL PROTECTED]>

Arin X-religia intretine de cind lumea buna cuviinta in familie intre
parinti si copii,sot si sotie-daca sotia ta nu sar teme de Dumnezeu cel atot
puternic si atot tiitor si-ar puneo in fel si chip cu altii.copilul siar
puneo maicasa,nu.copilul sar droga.atita timp cit Mintuitorul s a Jerfit
pentru omenirea asta copii copiilor mei si ai tai ;chiar daca esti de alta
parte si nu un adevarat crestin.  eu am fost musulman si Dumnezeul meu mi-a
spus ca Hristos IISUS este Mintuitorul acestei lumi,si am trecut la
Ortodoxie...Tu nu iti cunosti radacinile tale.nu intreba un preot ispitit de
diavol;]intreabal pe Dumnezeu,ia o psaltire cazi inaintea lui si citeste ca
inima ta sa se despietreasca.Ca pacatul este cit muntele si draceste
oamenii-asa a facut si Mahomed citeste D-zeu vrea inima infrinta-nu jertfa
in oameni,boi,tapi..etc Ofer consultanta ortodoxa pentru cei ca tine aici la
tara ta.ARIN-Rominia

Then she'll be a true love of mine"
www.arin.ro