E mai cu skepsis decat crezi. In spatele acestui mesaj sta de fapt un
grup de anarhisti zoofili de rit mozaic care incearca sa compromita
atat islamismul cat si crestinismul folosindu-se de credibilitatea
unei organizatii ecologiste.

Asa ca sa ne pazim boii si tapii de "consultanta ortodoxa" a astora.
Parerea mea!

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "ARIN" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> IA uitati ce mesaj CRETIN am primit (apropo de discutia
despre "religie")!!!
> [...]
curva iar
> copii gata-degenerati!
>
> PTIU!
>
> Codruta
>

> From: "arin1993" <[EMAIL PROTECTED]>
>

> Arin X-religia intretine de cind lumea buna cuviinta in familie
intre
> parinti si copii,sot si sotie-daca sotia ta nu sar teme de Dumnezeu
cel atot
> puternic si atot tiitor si-ar puneo in fel si chip cu altii.copilul
siar
> puneo maicasa,nu.copilul sar droga.atita timp cit Mintuitorul s a
Jerfit