Mai intai: Anul Nou cu bine, e cineva cu sorcova pe aici? ;)

Intrebare:
CAND anume a intrat Romania in UE? La ora 0 - ora Romaniei (adica ora 23 la
Bruxelles si 22 in UK si Portugalia) sau la ora 1 (adica 0 la Bruxelles si
23 = UK + P)? ;)

Si in general: cand vreun "eveniment european" care priveste RO se petrece
cu limita stricta de timp (cum era depunerea proiectelor PHARE, pana la ora
16,00 FIX, am vazut eu cum se cronometra - dar oricum asta se petrecea numai
pe teritoriul RO) "timpul" se refera la ora RO? sau la alta ora (a cui?)? ;)

In alta ordine de idei: am petrecut un Revelion foarte frumos (cred ca si
voi ati vazut, in alti ani, ce am vazut eu acum ;) iar la intoarcere am avut
surpriza placuta ca politistii de frontiera unguri sa ma felicite foarte
entuziasti si foarte bucurosi ca "acum sunteti cu noi, in Europa" :)

Ma rog! cam la juma de ora dupa aia m-am convins ca totusi mai avem vreo
ceva zeci de ani in afara de faza cu granitele (poate ca voi avea timp sa
va povestesc dupa ce ajung la compy meu propriu) - dar chiar mi-a picat bine
sa le vad fetzele vesele si prietenoase :).

Bine v-am gasit, sanatosi! :). Sper sa petrecem bine si anul acesta :)