From: Radu Iliescu

> de prin martie 2006 mesajele mele nu mai ajung pe grupul societatea_civila.
> Dupa vreo luna, adica prin aprilie trecut, am remarcat ca totusi mailurile
> mele nu mai "trec", asa ca m-am uitat la members. Pe cine descopar proaspat
> inscaunat moderator? Vali Nas.

Pai, si eu sunt adesea tentata sa te moderez... asta insa pentru ca pui prea
multe mesaje, uneori cate o pagina intreaga de pe site e numai cu numele tau...
:)))
E obositor, pe bune! la un moment dat nici nu-ti mai vine sa citesti... :)

De fapt, cred ca ai si fost moderat (pana nu foarte demult) si nici nu mai stiu
de ce (am impresia ca insultasesi repetat pe cineva din grup), dar pentru ca
oricum lasam mesajele tale sa intre pe lista si imi era lene sa le dau drumul
mereu... te-am dezmoderat ;)

> Mi-am amintit ca prin ceata ca avusesem o discutie, in care nenea Vali se
> pronuntase moale impotriva anumitor topicuri abordate de subsemnatul. Tot ca
> prin ceatza mi-am amintit ca i-am zis ceva de genul: "mai, cand am sa am
> nevoie sa discut cu cineva subiectele pe care le abordez, sa fii pe faza".
> Mda. Asta a fost "faza" lu' lache al nostru, mi-a bagat moderare si dupa asta
> pauza. Pe un grup unde libertatea fusese totala pana la inmoderarea lui.

Am impresia ca mesajele tale sunt cam anti-semite... nu zic ca n-ar putea fi
considerate astfel si ale altora (chiar si ale mele) dar la tine pare ceva
"sistematic" si "organizat"...
Probabil Vali e mai "politically correct" decat mine :))

> Vali e pro-american. E pro-nazism. E pro-crima. E pro-furt. E pro-ocupatie.

Eu nu cred... mi se pare chiar ca dimpotriva...
Din cate l-am vazut eu, e doar "pro"-adoptie internationala (care intr-adevar e
sustinuta de americani) si cred ca are dreptate din unele pdv... exista o
GRAMADA de copii fara familie si fara perspective in RO (iar asa-zisele
"camine" sau "centre de plasament"... mai bine LIPSA)... d.ex. CINE in RO ti-ar
adopta un copil cu HIV, sau unul cu handicap, sau unul rrom?

> Si de ce nu? Trebuie sa aiba si el drept la opiniune, ca tot romanul. Doar e
> democratie. Scrie in constitutie ca trebe sa ai ceva impotriva participarii
> romanesti la crimele din Iraq? Nu. Asa ca vali isi exercita dreptul lui de
> lache.

Dar stai asa! e vorba de drept la opinie! de CE sa fie musai "contra"? poate el
crede ca razboiul e just...
Asta era cazul "ipotetic" - in realitate, din cate am vazut eu, VN este
IMPOTRIVA razboiului!
UNDE anume l-ai vazut tu manifestandu-se "pro-razboi"? (@@)

> Asa mi-am imaginat. Azi am descoperit insa ca vali are grija ca americanii sa
> fie linsi bine in cur, ca nu cumva sa-i tulbure cineva interesele de afaceri.
> Cele de vanzator de copii. Carevasazica nu onor opiniunea il impingea la
> cenzura, ci bistarii. Argintii.

Pai, CE ai descoperit? Da si tu niste chestii mai concrete...

Chestia aia din UK a fost lamurita... si in general... ce pui tu aici sunt
povesti vechi si care s-a dovedit ca nu erau adevarate...

Unde le-ai "descoperit"? Sau ti le-a dat vreun "binevoitor"?
In caz ca le ai de la cineva, asta dovedeste lacune in "sistemul de
documentare"... ;)

???