Noa,

  de prin martie 2006 mesajele mele nu mai ajung pe grupul societatea_civila.
Dupa vreo luna, adica prin aprilie trecut, am remarcat ca totusi mailurile mele
nu mai "trec", asa ca m-am uitat la members. Pe cine descopar proaspat
inscaunat moderator? Vali Nas.

  Mi-am amintit ca prin ceata ca avusesem o discutie, in care nenea Vali se
pronuntase moale impotriva anumitor topicuri abordate de subsemnatul. Tot ca
prin ceatza mi-am amintit ca i-am zis ceva de genul: "mai, cand am sa am nevoie
sa discut cu cineva subiectele pe care le abordez, sa fii pe faza". Mda. Asta a
fost "faza" lu' lache al nostru, mi-a bagat moderare si dupa asta pauza. Pe un
grup unde libertatea fusese totala pana la inmoderarea lui.

  Asta a fost tot. N-am protestat. Sunt obisnuit cu antipatiile si loviturile
sub centura de prin grupuri. Se poarta. Am vazut si mai si, de-alde
boldan-bolovan, si altii, n-are rost sa ma uit in urma. De ce nu si lache asta?
O cotarla in plus, la o haita numeroasa, nu mai conteaza.

  As fi putut sa intru pe grup cu alt nume, sa postez din nou, sa agasez lumea,
sa-l sacai pe vali. Da. Dar la ce bun? De ce sa-mi fac alta adresa de mail, de
ce sa ard minute pretioase, in care pot face altceva? De pilda, sa citesc, sa
ma plimb, sa ma uit pe geam? La urma urmei, fiecare grup are moderatorii pe
care ii merita. De ce n-ar fi si vali meritat undeva?

  Vali e pro-american. E pro-nazism. E pro-crima. E pro-furt. E pro-ocupatie.
Si de ce nu? Trebuie sa aiba si el drept la opiniune, ca tot romanul. Doar e
democratie. Scrie in constitutie ca trebe sa ai ceva impotriva participarii
romanesti la crimele din Iraq? Nu. Asa ca vali isi exercita dreptul lui de
lache.

  Asa mi-am imaginat. Azi am descoperit insa ca vali are grija ca americanii sa
fie linsi bine in cur, ca nu cumva sa-i tulbure cineva interesele de afaceri.
Cele de vanzator de copii. Carevasazica nu onor opiniunea il impingea la
cenzura, ci bistarii. Argintii.

  As voma, dar mi-e prea greatza.

  Toate cele bune,
  Radu Iliescu

  P.S. Lache, nu cumva sa-mi scrii, ca esti pe ignore la mine si nu primesc
nimic de la lighioane ca tine.