la Chisinau au fost hartuiti si arestati azi citiva tineri - printre care si
cetateni romani - care au scandat Unire! si Rusine!
     puteti citi textul de mai jos si ultimele stiri despre ei la urmatoarea
adresa.
     http://www.curaj.net/?p=1747

   Arest ilegal la Chisinau
   Categoria: Opinii — Gh.Lupusoru @ 3:54 pm | 16 ianuarie 2007
   Am simtit pe pielea mea, azi, ce inseamna stat politienesc, in cadrul
vizitei lui Basescu la Chisinau. Cateva persoane, am incercat sa ne exprimam
dezacordul fata de politica oficialitatilor de la Bucuresti in privinta
Basarabiei, scandand “Rusine!”, dar am fost agresati atat de cei care stau
acolo de saptamani intregi la coada, la Consulatul Romaniei, cersind o viza,
cat mai ales de securisti, prezenti intr-un numar impunator acolo. Dupa
plecarea presedintelui, am fost inconjurati, eu, subsemnatul, Oleg Brega si
Silvian Pasoveanu,  cetatean al Romaniei, venit pentru prima data la Chisinau,
de unii cetateni ostili si de securisti. Acestia din urma, ne-au urmarit pana
la statia de troleibuz. Atunci cand colegii mei au urcat in troleibuz, in urma
lor a urcat un grup de securisti. Plecand, am observat ca si eu sunt urmarit de
securisti amplasati aproape la toate intersectiile. Am reusit sa  scap de ei
doar  prin  fuga, haituit ca un animal, adapostindu-ma intr-un bloc de
 locuit. Am incercat sa iau legatura cu Oleg, dar n-am reusit, iar telefonul
lui Silvian nu mai receptiona semnale inca la momentul cand ne aflam in fata
Ambasadei.

   Telefoanele raman in continuare blocate si nu reusim sa luam legatura cu
colegii nostri. Semnalizam cu ingrijorare situatia creata si facem apel catre
autoritatile abilitate, reprezentantii societatii civile si mass-mediei sa
monitorizeze aceste cazuri de incalcare a drepturilor fundamentale ale omului.

   Gh. Lupusoru