Ioan Oltean: "Nu mi-au cerut nimic"
Sambata, 27 Ianuarie 2007 - Un articol de Cristiana Sabau
Vicepresedintele PD si chestorul Camerei Deputatilor, bistriteanul
Ioan Oltean, sustine ca nu a avut nici un fel de relatii cu
jurnalistii din trustul de presa "Gazeta", condus de Liviu Man. "Nu
mi-au cerut nimic, nici eu nu le-am oferit niciodata nimic. Nici nu
am stiut ca SC «Lucrari Drumuri si Poduri» SA (firma al carei
actionar unic este Consiliul Judetean si care este condusa de
vicepresedintele PD Bistrita-Nasaud, Liviu Ciupe - n.r.) isi face
reclama in acest ziar. Am aflat mult mai tarziu decat a inceput
aceasta publicitate", a spus Oltean. In ceea ce priveste convorbirea
sa cu Liviu Man, a carui stenograma a aparut in presa, deputatul a
recunoscut ca aceasta este reala.

Dovada amneziei deputatului Ioan OLTEAN sub forma unei inregistrari
audio
http://www.gazetadebistrita.ro/fullnews.php?ID=1012
Incendiar!
Descarca aici convorbirea telefonica a deputatului Ioan Oltean cu
Bogdan Draghici!

http://www.bza.ro/fullnews1.php?ID=8474&IDQ=Dr%E3ghici
'ªantaj' la deputatul Oltean
Transcrierea discuþiei telefonice purtatã între Ioan Oltean ºi
Bogdan Drãghici

„Draghici nu e sanatos la minte!", dixit vicele PD
http://www.romanialibera.ro/articol-Liderii-democrati-de-la-
complicitate-la-dusmanie-cu-santajistii-85747.htm
L.M.: Iar la Bucuresti eu chiar nu am vazut materialul. Materialul l-
o scris nebunul ala de Draghici, care are ceva razboi personal cu
voi toti, cu tine, cu Blaga, cu toata conducerea PD-ului.
I.O.: No bine, Bogdan Draghici nu-i normal. Eu nu ma leg de Bogdan
Draghici… Bogdan Draghici nu este sanatos la minte, intelegi. Eu
stiu de ce a facut-o. Ca i-am dat peste ochi la o intalnire si l-am
facut praf ca s-o legat de Blaga si nu voiam sa il las sa-l critice
pe ministrul si colegul meu. Intelegi?
L.M.: Da…

Bogdan Draghici
http://www.draghici.ro/