Eu am niste urechi foarte fine, nu-mi plac injuraturile, nu-mi plac
mincinosii si parerea mea este ca nebunii ar trebui sa mearga sa se trateze
in loc sa verse spume pe liste.

M-am saturat sa va vad certandu-va pe nu mai stiu cate liste, iar Sorin e
mai plictisitor decat un papagal, e mincinos (pentru ca stie ca ne-am
intalnit si chiar ca am fost mai multi din ARIN la bere impreuna, cu el cu
tot, lua-ti-l-ar dracu', Codruta, ca nu stiu ce ai gasit la el sa-l
consideri prieten) si a mai si ajuns in isteria lui sa se lege de persoane
care chiar nu i-au facut nimic, la mama ta ma refer...

Asa ca l-am moderat si daca il dezmoderezi n-ai decat sa te speli cu el pe
cap sau (....)..!

Pe celelalte liste (unde probabil va apare in curand spumegand) n-au decat
sa se lege la cap cu el moderatorii... daca alta treaba mai buna nu au...

Si (ca sa salut si eu in stilul lui) pe-a masii! ^|^

I N

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "ARIN" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> In primul rand, eu NU sunt "draguta" cu tine >:))
> "Draguta" poate o fi mama ta, vorbeste asa cu ea - ca eu nu-ti zic tie
"sulica" :-p

> In al doilea rand: n-ai specificat ca te intereseaza doar membrii
fondatori! Te-ai referit la "membri".
> Membrii fondatori sunt intr-adevar 5 iar undeva in actul constitutiv este
specificat si un al 6-lea membru - doar ca grabit cum esti la aruncat
calomnii, sau in mare criza de medicamente cum ti se intampla periodic ai
uitat sa numeri :-pp

> In al treilea rand: care e problema ca e si mama mea acolo? Face MULT mai
multe decat tine, si pentru protectia mediului si pentru societatea civila
in general. Si CARE e problema cu "varsta"? Ar trebui discriminata???

> Nu de alta, dar mama mea are o minte MULT mai buna la varsta ei decat o ai
tu la varsta ta! Si spre deosebire de tine are cel putin bun-simt!

> Apropo de tembelism: trebuie sa fii tembel ca sa sustii ca niste persoane
care sunt perfect indentificabile (nume, adresa, nr. buletin) n-ar fi
persoane "reale"! In plus de asta, pe cel putin doi dintre ei ii cunosti
personal!
> Daca n-ai sti ca exista o lege care pedepseste falsul in declaratii (deci
ca nu am cum sa falsific numele alea), as zice ca esti doar un tembel simplu
- dar STII ca astfel de lege exista, asa ca nu esti un tembel simplu ci unul
rauvoitor!

> Oricum, n-ai decat sa-ti rozi unghiile de ciuda - ca s-a lamurit lumea ca
nu esti bun decat pentru calomnii! >:)