Bogdan Duca asta (care habar n-am cine o fi), dupa ce ca nu e in stare sa
"produca" nimic din propria lui mintzishoara, nici macar nu e in stare sa se
documenteze si de la o alta sursa macar si repeta ca papagalu tot ce scriu
platitii de marile companii energetice!

A cui e revista aia, "Incultura", care ii publica pe toti papagalii?

Codruta